Hot Wheels to znana od kilkudziesięciu lat marka niewielkich modeli samochodów dla dzieci, które umożliwiają wykonywanie rozmaitych ewolucji. Stworzone w 1968 roku, do dziś są jedną z najczęściej wybieranych zabawek dla najmłodszych w różnym wieku. Należąca do koncernu Mattel marka Hot Wheels postanowiła jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich małych klientów i stworzyła wyjątkową odsłonę modelu Flippin’ Fast.
Flippin’ Fast w nowej wersji powstał we współpracy z Advocacy, Autistic Self Advocacy Network (ASAN), amerykańskiej organizacji non-profit, prowadzona przez osoby w spektrum autyzmu i działająca właśnie na ich rzecz. Inicjatywa ma związek z przypadającym w kwietniu Światowym Miesiącem Autyzmu. Jej twórcy chcą udowodnić, że nie istnieje jedna, właściwa reguła wyznaczająca sposób zabawy.
Zobacz również
Tym razem nie ma mowy o właściwym i niewłaściwym sposobie zabawy autkiem. Flippin’ Fast to zabawka, którą można poruszać do przodu, do tyłu, na boki, a nawet… do góry nogami. Wszystko po to, aby jak najbardziej wspierać najmłodszych w spektrum autyzmu, umożliwiając im m.in. niczym nieskrępowaną zabawę, która rozwinie wyobraźnię i pozwoli odnaleźć własny, wyjątkowy styl spędzania wolnego czasu.
– To ekscytujące, że Mattel, planując projekty kolejnych zabawek, bierze pod uwagę potrzeby dzieci z autyzmem. Zbyt często autystyczni najmłodsi i ich rodziny słyszą, że „bawią się zabawkami w niewłaściwy sposób”, jednak pozwolenie dzieciakom na zabawę w sposób, który same sobie wybrały, może pozytywnie wpływać na procesy samoregulacji i wyrażania siebie – mówi Zoe Gross, dyrektorka Advocacy, Autistic Self Advocacy Network.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Ciche Godziny w salonach Empik 2 kwietnia przez cały dzień
2 kwietnia – w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu we wszystkich salonach Empik zakupy zrobimy w ciszy. Przez cały dzień z głośników nie będzie emitowana muzyka oraz komunikaty głosowe, a osoby w spektrum autyzmu i ADHD będą mogły skorzystać z pierwszeństwa obsługi. Ciche Godziny funkcjonują na stałe w Empiku od 2021, a partnerem merytorycznym tej inicjatywy jest Fundacja JiM.
PS2 Adele i Shakira promują perfumy z Lidla. To pracownice sklepu, a nie znane piosenkarki
Lidl stworzył kampanię perfum dostępnych w supermarketach. Wystąpili w niej: Shakira, Adele, Robbie Williams czy Chris Pratt. NIe chodzi jednak o znane gwiazdy.