Na mocy zawartej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych w serwisach społecznościowych dla dwóch marek – Hoya i Seiko Optical. Do współpracy doszło na drodze konkursu ofert. Umowa podpisana została na czas 12 miesięcy. Za prowadzenie projektu po stronie agencji Think Kong odpowiada Beata Wujtewicz.
Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii content marketingowych i social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong współtworzy międzynarodową sieć agencji social mediowych BOX Network Europe. Firma jest częścią grupy On Board Think Kong, w skład której wchodzi też agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards). Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. ASUS, Zortrax, KLM, Air France, Groupon, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]