Proces wyłaniania laureatów Superbrands podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy to szeroko zakrojone badanie konsumentów, które jest jednym z największych tego typu w Polsce. Na drugim etapie głosuje Rada Marek Superbrands, złożona z ekspertów z dziedzin brandingu, strategii, badań, marketingu, PR i reklamy. Połączone wyniki z obu etapów składają się na ostateczny werdykt. Dzięki tegorocznej nagrodzie, Huawei nieprzerwanie od 2016 roku należy do prestiżowego klubu Superbrands, skupiającego najsilniejsze marki.
– Dziękujemy za wyróżnienie, szczególnie, że otrzymujemy je dzięki głosom konsumentów i wybitnych ekspertów branży marketingowej. Takie uznanie jest zawsze najwyższą nagrodą – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital, CMO w Huawei CBG Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Konkurs Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki w 80 krajach i prezentuje historie ich sukcesów – w Polsce konkurs prowadzony jest od 14 lat. Tytuł otrzymują marki, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i osiągnęły mistrzostwo w kluczowych obszarach funkcjonowania.