Huawei promuje nowy tablet MatePad 11 w kampanii z udziałem przedsiębiorców

Huawei wystartował z kampanią digitalową promującą najnowszy tablet Huawei MatePad 11, w której wystąpili polscy przedsiębiorcy. Tablet komunikowany jest określany przez markę jako urządzenie idealne dla osób, których życie zawodowe i prywatne wymaga mobilności i wsparcia w łączeniu licznych zadań.
O autorze
1 min czytania 2021-08-12

W kampanii Huawei wystąpiło troje przedsiębiorców reprezentujących różne branże – projektantka wnętrz, księgowa i właściciel jednej z warszawskich restauracji. Filmy wideo pokazują ich podczas dynamicznego dnia pracy, w którym towarzyszy im najnowszy tablet Huawei, zapewniając niezawodne wsparcie w wykonywaniu obowiązków, a po godzinach pracy – staje się narzędziem rozrywki i relaksu.

– Huawei MatePad 11 to idealne urządzenie dla osób prowadzących małe i średnie firmy, których dzień jest dynamiczny, wypełniony licznymi zadaniami. Wysokiej jakości ekran i głośniki, do tego możliwość wygodnego łączenia naszego nowego tabletu z innymi urządzeniami i zmieniania go w swego rodzaju firmowe centrum dowodzenia oraz długi czas pracy baterii i premium design – to zestaw cech gwarantujących komfortową pracę oraz rozrywkę na co dzień – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

MatePad 11 to pierwszy tablet Huawei z tak zaawansowanym ekranem, obsługujący częstotliwość odświeżania 120 Hz, zapewniający płynny obraz podczas wyświetlania szerokiej gamy treści, w tym wymagających gier i filmów. Tablet jest zasilany przez autorski system operacyjny Huawei – HarmonyOS, dzięki któremu urządzenie zyskało nowe funkcjonalności, przydatne w wielozadaniowej pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj