TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Huawei promuje nowy tablet MatePad 11 w kampanii z udziałem przedsiębiorców

Huawei wystartował z kampanią digitalową promującą najnowszy tablet Huawei MatePad 11, w której wystąpili polscy przedsiębiorcy. Tablet komunikowany jest określany przez markę jako urządzenie idealne dla osób, których życie zawodowe i prywatne wymaga mobilności i wsparcia w łączeniu licznych zadań.
O autorze
1 min czytania 2021-08-12

W kampanii Huawei wystąpiło troje przedsiębiorców reprezentujących różne branże – projektantka wnętrz, księgowa i właściciel jednej z warszawskich restauracji. Filmy wideo pokazują ich podczas dynamicznego dnia pracy, w którym towarzyszy im najnowszy tablet Huawei, zapewniając niezawodne wsparcie w wykonywaniu obowiązków, a po godzinach pracy – staje się narzędziem rozrywki i relaksu.

– Huawei MatePad 11 to idealne urządzenie dla osób prowadzących małe i średnie firmy, których dzień jest dynamiczny, wypełniony licznymi zadaniami. Wysokiej jakości ekran i głośniki, do tego możliwość wygodnego łączenia naszego nowego tabletu z innymi urządzeniami i zmieniania go w swego rodzaju firmowe centrum dowodzenia oraz długi czas pracy baterii i premium design – to zestaw cech gwarantujących komfortową pracę oraz rozrywkę na co dzień – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

MatePad 11 to pierwszy tablet Huawei z tak zaawansowanym ekranem, obsługujący częstotliwość odświeżania 120 Hz, zapewniający płynny obraz podczas wyświetlania szerokiej gamy treści, w tym wymagających gier i filmów. Tablet jest zasilany przez autorski system operacyjny Huawei – HarmonyOS, dzięki któremu urządzenie zyskało nowe funkcjonalności, przydatne w wielozadaniowej pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj