Kampania teaserowa „P jak piękna fotografia” nawiązuje do wysokiej jakości zdjęć, jakie można wykonywać smartfonami Huawei. Wieloletnia współpraca firmy z legendarną marką Leica z każdą nową serią smartfonów dostarcza innowacyjne rozwiązania fotograficzne, wnoszące fotografię mobilną na coraz wyższy artystyczny poziom.
Od 1 marca key visual kampanii będzie widoczny na nośnikach reklamowych w całej Polsce, a od 11 marca br. rozpocznie się emisja spotu teaserowego w telewizji oraz w kanałach digital, w tym social media.
Zobacz również
– Po raz pierwszy w historii Huawei, kampania teaserowa będzie prowadzona również w telewizji. Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych produktów i wzbudzenie chęci zakupu. W tym celu, od 11 marca br. aż do dnia globalnej premiery, do milionów Polaków dotrze wyjątkowo dynamiczny i nowoczesny spot zapowiadający serię P30. Głęboko wierzymy w nadzwyczajne możliwości fotograficzne naszych smartfonów, tym bardziej, że poprzedni model z tej serii, Huawei P20 Pro, od prawie roku uchodzi za najlepszy fotograficzny smartfon świata obok naszego drugiego flagowca, Huawei Mate20 Pro. W spocie teaserowym bawimy się różnymi skojarzeniami z literą P i fotografią, ale nie ujawniamy do końca designu nowego produktu. Zostawiamy miejsce na domysły i późniejszą niespodziankę – kolejne spoty teaserowe, które zostaną zaprezentowane w digitalu – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.
Kampania teaserowa potrwa do 26 marca, czyli do dnia paryskiej premiery serii P30. Po premierze ruszy główna kampania nowych smartfonów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]