Kampania regionalna została wyprodukowana na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię. Spoty telewizyjne będą prezentowane łącznie w 13 krajach, m.in. Austrii, Czechach oraz Chorwacji. Emisja spotów rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia (w Polsce – 25 listopada) i potrwa do końca roku. Ponadto kampania obejmuje działania online oraz OOH.
Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki w regionie oraz wzmocnienie pozycjonowania wokół idei „Make it possible”. Grupą docelową są dotychczasowi oraz potencjalni użytkownicy produktów Huawei.
Zobacz również
W spocie telewizyjnym marka Huawei przedstawia różnych bohaterów, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do osiągnięcia wyznaczonych celów. Na swojej drodze mierzą się z wieloma trudnościami i wątpliwościami. To właśnie pokonywanie przeszkód sprawia, że bohaterowie stają się silniejsi. Spot pokazuje, jak marka Huawei wspiera i inspiruje swoich konsumentów w wytrwałej pracy do osiągania ważnych celów. Do kampanii zostali zaangażowani lokalni celebryci z Austrii, Słowacji czy Czech. W Polsce kampanię wspiera Robert Lewandowski.
– Wspólnie z Havasem stworzyliśmy kreację, która wyróżnia się na tle reklam z sektora telekomunikacyjnego – skupiliśmy się na wartościach ważnych dla naszych konsumentów. W przemyślany i kreatywny sposób pokazaliśmy emocjonalne historie, z którymi utożsamić się może każdy z nas – to historie o pokonywaniu codziennych trudności – niezależnie od tego czym ta trudność jest dla konkretnej osoby. Postawiliśmy na szybką i dynamiczną akcję ze świetną grą aktorów oraz pięknymi zdjęciami. Dążenie do tego efektu przypomina historię z naszego filmu, były wzloty i upadki, walka o ujęcia, kadry, ale właśnie dlatego jest jeszcze bardziej emocjonująca. Dobrze jest mieć agencję i reżysera, którzy są partnerami, wspierającymi, ale jednocześnie walczącymi o swoje racje – powiedział Rafał Michałek-Czerepak, CEE & Nordic creative director w Huawei.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]