Meetrics zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu 2017 r. i od tamtej pory jej polskim oddziałem kierował – na stanowisku country managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.
Meetrics jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (viewability), weryfikacja grup docelowych (audience verification), czy zapobieganie nadużyciom (fraud prevention). Klientami firmy są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy.
Zobacz również
Hubert Świtalski przechodzi do Meetrics bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube (na stanowisku AdTube manager). W branży pracuje od 10 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; w ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Stroer Media (jako Agency Sales Deputy Director).
W Biurze Reklamy Polsat Media, jako szef zespołu AdTube, odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru social mediów, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.
Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Tomasz Piątkowski, dotychczasowy country manager Meetrics w Polsce, pozostanie w branży, nową pracę rozpocznie od września (na obecnym etapie nie ujawnia jednak więcej szczegółów na ten temat).
Słuchaj podcastu NowyMarketing