TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Human – nowa agencja na rynku

O autorze
2 min czytania 2021-05-28

– Human to agencja, która wyrosła na 8 latach doświadczenia, zgranym zespole i różnorodnym portfolio. Wywodzi się z teamu KISS digital, w którym od 2012 tworzymy kampanie reklamowe dla naszych klientów, równolegle projektując i wdrażając aplikacje mobilne oraz webowe. Przyszedł czas na wydzielenie pełnoprawnej agencji reklamowej i dalszą ścisłą współpracę obu podmiotów – komentuje Mateusz Zguda, CEO agencji Human i KISS digital.

Kompleksowa obsługa klientów

Solidne portfolio klientów z Polski i zagranicy, typowo technologiczne realizacje z zakresu UX/UI i programowania przyćmiewały niemałe dokonania KISS digital na rynku reklamy i marketingu. Avon, Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash), Oknoplast, PAYBACK, Scanmed, Traficar to tylko niektóre z marek, dla których firma realizowała kampanie i projekty promocyjne. Od teraz technologiczny KISS digital oraz zorientowany na skuteczną, kreatywną komunikację Human będą w kompleksowy sposób realizować potrzeby swoich klientów.

Na czyje potrzeby odpowiada agencja?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Human skupia się na relacji marki z klientem. Marketer, który szuka połączenia bliskości oraz bezpośredniości w komunikacji z możliwością komunikowania się z dużymi grupami odbiorców, działy CRM, e-commerce, digital, managerowie marketingu znajdą w Human odpowiedź na swoje briefy.

Jak Human to realizuje?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół posiada kompetencje w digital marketingu, w tym social media, a także w motion designie, promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem technik growth hackingowych i marketing automation.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Mamy mocno technologiczny background, ale nie zapominamy, że to właśnie ludzie są w centrum naszych zainteresowań. Pracujemy z naciskiem na empatię i emocje. Realistycznie podchodzimy to tego, jak odbiorcy przetwarzają informacje i jaka jest ich relacja z marką – mówi Marcin Turkot senior digital strategist w Human.

Co jest największą siłą agencji?

– W Human realizujemy kampanie podparte wiedzą z badań społecznych i marketingowych. Szukamy insightów, odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Nasi klienci nas za to doceniają, bo widzą, że to, co robimy, jest skuteczne – dodaje Joanna Grodkowska, client service director w Human.

– Dzięki zapleczu technologicznemu większość projektów prowadzimy inhouse. Nasze zespoły klienckie składają się ze specjalistów w każdej dziedzinie: od strategii i analityki, przez obsługę accouncką, kreację i działania mediowe, aż po projektowanie UX/UI i programowanie – komentuje Urszula Konopacka, new business manager w Human.

Skąd nazwa „Human”?

– Często ludzka psychika sprawia, że błędnie uznajemy nasze własne postrzeganie za jedynie słuszne. W Human chcemy być blisko ludzi, aby móc stawiać właściwie pytania. Z tego myślenia wynika nasze logo, czyli przestrzeń w kształcie ust. Wypełniana nieustannie zmieniającymi się obrazami, symbolizuje otwartość. Poprzez ten kształt-okno staramy się pokazywać elementy świata, celebrując jego różnorodność, złożoność i wieloznaczność – kończy Nina Adrjanczyk, creative designer współodpowiedzialna za branding agencji.