Human Signs i Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! nagrodzeni brązowym Spinaczem

Podczas tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy” Agencja Human Signs wraz z Fundacją Rak'n'Roll. Wygraj Życie! otrzymały brązową statuetkę w kategorii „Event społeczny” za realizację wyprawy rowerowej osób po nowotworze – „Rolling2Zwrotnik”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-04

– Skuteczne planowanie strategii komunikacji, szczególnie w kampaniach społecznych, nie jest prostym zadaniem. Cel, który nam przyświecał, był największym motorem do działania. Priorytetem zespołu z działu Healthcare & Education było nagłośnienie, że wyprawa Rolling2Zwrotnik, to nie tylko pomysł na dodanie sił i motywacja do zdrowienia dla osób w trakcie choroby, ale też sposób na pokazanie społeczeństwu, że przez raka można przejść i ruszyć w dalsze życie. Udało się to zrealizować, a ta nagroda jest tego dowodem – powiedziała Ewa Król Sawicka, managing partner Agencji Human Signs.

Human Signs to marka działająca na rynku PR i komunikacji marketingowej od maja 2020. Stworzyły ją agencje Futurama Communications Intelligence i Konkret PR.

Motto Agencji brzmi: W centrum naszego działania jest człowiek. Dlatego wykorzystując narzędzia komunikacji marketingowej nie zapominamy, dla kogo to robimy.

Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Złote Spinacze, konkurs organizowany przez Związek Firm Public Relations. Podczas XVIII edycji konkursu jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing