Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Husqvarna Victory Dance: firma zamienia kosiarki w tańczących fanów piłki nożnej

Husqvarna Victory Dance: firma zamienia kosiarki w tańczących fanów piłki nożnej
Husqvarna przedstawia roboty koszące, które świętują zdobycie gola przez ulubioną drużynę piłkarską właściciela. Dzięki inżynierom firmy, urządzenia mogą naśladować wybrane, najbardziej kultowe cieszynki w historii piłki nożnej i świętować gole w czasie rzeczywistym.
O autorze
1 min czytania 2024-06-28

Roboty koszące naśladują trzy klasyczne celebracje goli piłkarskich – Robot, Tornado i 180. Jak to wygląda w praktyce? Właściciele wybierają swoją ulubioną drużynę w aplikacji, a gdy wybrana drużyna zdobędzie bramkę, kosiarka automatycznie będzie świętować, wykonując jeden z trzech tańców, mrugając światłami i grając fanfary. 

Roboty koszące mogą tańczyć dzięki interfejsowi API, który przekazuje kosiarce wszystkie wyniki meczów w czasie rzeczywistym. Dzięki najnowocześniejszej technologii łączności, opóźnienie jest tak niskie, jak w przypadku dedykowanych urządzeń do przesyłania strumieniowego.

– Wspaniale jest zobaczyć automatyczne kosiarki do trawy Husqvarna, które wykonują cieszynki. Jestem dumny, że firma Husqvarna uhonorowała moją cieszynkę, tworząc jej wersję na robota Automower®. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć kosiarki w akcji na moim własnym garden party tego lata. Niezwykle ujęło mnie to powiązanie z robotyką – mówi Peter Crouch, legenda angielskiej piłki nożnej, o nowej wersji swojej słynnej cieszynki.

– Byliśmy w kontakcie z wiodącym na świecie ekspertem w dziedzinie robotycznej ekspresji emocjonalnej, aby odtworzyć te kultowe cieszynki. Krótko mówiąc, koreluje to z tym, jak postrzegamy fizyczność w minimalistycznych ruchach. Pewne ruchy muszą być wykonywane szybciej, a inne wolniej, aby były zrozumiałe i przypominały te ludzkie. To było wyzwanie, ale uwielbiamy wyzwania tak samo jak roboty i piłkę nożną, więc praca nad tym projektem była dla naszych inżynierów świetną zabawą. Biorąc pod uwagę fakt, jak wiele jest kroków między faktycznym golem, kamerami rejestrującymi gola, przesyłaniem tych informacji do usługi API, a następnie uzyskiwaniem dostępu do tych danych i przesyłaniem ich do naszych bramek, możemy stwierdzić, że jesteśmy bardzo dumni z tego, jak szybko nasze roboty koszące zaczynają tańczyć – mówi Björn Mannefred, inżynier oprogramowania robotów koszących w firmie Husqvarna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS Husqvarna udostępni grę wideo „DOOM” na swoich robotach koszących

Firma Husqvarna, produkująca automatyczne roboty koszące, wiosną 2024 roku udostępni legendarną grę wideo „DOOM” na swoich urządzeniach. Premiera tego rozwiązania miała miejsce podczas wydarzenia DreamHack Winter 2023.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się