Huta dzielnicą lidera – Hutnik Krakow w nowej akcji wyjaśnia, kto lideruje w III lidze grupie IV

Która z drużyn uzyska awans z piłkarskiej IV grupy III ligi? – tym pytaniem kibice piłkarscy w Krakowie i Lublinie żyją od połowy marca. Przez okres prawie dwóch miesięcy sprawę komentowali przedstawiciele zainteresowanych drużyn, działacze lokalnych związków piłkarskich oraz dziennikarze sportowi.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Przedstawiciele Hutnika o komentarz poprosili nawet renomowane kancelarie prawne zajmujące się prawem sportowym. Wszystkie opinie jednoznacznie wskazały, że w przypadku przedwczesnego zakończenia ligi zwycięzcą powinien zostać obecny lider, czyli Hutnik Kraków.

– Bardzo byśmy chcieli aby rozstrzygnięcia zapadły w sposób sportowy. Po to prowadzimy kluby, po to się angażujemy. Wszystkim zależy na tym, byśmy grali i rywalizowali na boisku. Jednak jestem pełen obaw, że rozegranie wszystkich pozostałych ligowych kolejek może okazać się niemożliwe – zapewnia Artur Trębacz, prezes Hutnika.

Niestety odwołanie rozgrywek od IV ligi czy rozgrywek młodzieżowych wskazuje na to, że III liga może nie wznowić swoich rozgrywek w tym sezonie. Pandemia koronawirusa w sposób brutalny uświadomiła nam, że nie byliśmy przygotowani na taki stan rzeczy. W ciągu ostatnich lat nikt nie myślał, że władze piłkarskie będą musiały zmierzyć się z podjęciem tak trudnych decyzji. W związku z tym, klub sportowy Hutnik przygotował pamiątkową serię gadżetów, a swoją kolekcję nazwał „Huta Dzielnicą Lidera”.

– Panująca na świecie sytuacja jest sytuacją wyjątkową, czymś czego nikt nie był w stanie sobie wyobrazić. Pomimo tego, że od teraz nasze życie zmieni się, to jednak miesiące marzec i kwiecień na długo pozostaną w pamięci wszystkich. Stąd pomysł na wypuszczenie serii gadżetów, która przypominać będzie nam po latach o tych wydarzeniach i o tym w jakim momencie koronawirus zastał nasz klub. W końcu przytrafiło się to w momencie kiedy liderem III ligi grupy IV był Hutnik, a Nowa Huta dumnie nosiła nazwę „Dzielnicy lidera” – mówi Marcin Kądziołka, specjalista ds. marektingu i PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzone do sprzedaży gadżety w oryginalny sposób o tym informują. Z grafiki dowiedzieć się możemy kim według słownika języka polskiego jest lider, jak wygląda tabela i regulamin rozgrywek na stronie Lubelskiego Związku Piłki Nożnej oraz jaki był wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy Hutnikiem i Motorem Lublin. Kubeczki, magnesy, podkładki pod myszkę oraz puzzle są do zakupienie poprzez sklep internetowy Hutnika pod adresem: sklep.nh2010.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing