Zarządzanie kampaniami reklamowymi w wielu kanałach jednocześnie, planowanie, analiza wyników i wyciąganie wniosków są nie lada wyzwaniem. Dlatego z pomocą w tych skomplikowanych i czasochłonnych procesach przychodzą platformy takie jak hybrid.ai.
hybrid.ai jest międzynarodową platformą, która powstała w 2011 roku i od tamtego czasu prężnie się rozwija i poszerza zasięg swoich działań, będąc obecnie dostępna m.in. w Rosji, Niemczech i USA. W październiku 2017 roku hybrid.ai postanowił wystartować także na rynku polskim. Pojemność polskiego ruchu wynosi 500 mln wyświetleń dziennie (15 mld miesięcznie). Czym charakteryzuje się ta platforma i co oferuje?
Zobacz również
hybrid.ai oferuje szereg narzędzi do pracy na dowolnym etapie kampanii programmatic, w skład czego wchodzą trzy główne elementy: platforma oraz narzędzia do planowania, analizowania i raportowania. Insights jest narzędziem do planowania i optymalizacji kampanii. W jego ramach dostępnych jest ponad dwadzieścia parametrów, które pozwolą nam zachować przejrzystość i właściwie ocenić zasięgi według wybranych ustawień. Console, czyli główna platforma, w ramach której możemy szybko i łatwo wybierać kreacje reklamowe i ich formaty, grupy odbiorców, kanały i media, czy ustalać stawki. Z kolei Reports jest narzędziem przeznaczonym do analizy, które sprawia, że programmatic staje się bardziej przejrzysty. Umożliwia ono dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym we wszystkich możliwych segmentach, począwszy od liczby stawek w aukcji do konwersji. Dodatkowo narzędzie daje możliwość łączenia danych z Google Analytics i Yandex Metrica, a także zapewnienia dostępu do wyników dowolnemu użytkownikowi.
Interfejsy platformy i narzędzia zostały zaprojektowane, aby były intuicyjne i proste w obsłudze, ale jednocześnie spełniały wszelkie potrzeby wymagających użytkowników. Jak podkreśla Dmitriy Shevchenko, dyrektor warszawskiego biura hybrid.ai – „W porównaniu z ubiegłym rokiem, polski rynek cyfrowy znacznie się powiększył. Technologie programmatic pozyskały większe zaufanie wśród marek i agencji reklamowych. Robimy wszystko, aby programmatic był tak przejrzysty i efektywny, jak to tylko możliwe. Reklamodawca powinien mieć dostęp do szczegółowej statystyki dotyczącej skuteczności reklamy oraz kontrolowania reklam. Zapewnimy polskiemu rynkowi taką możliwość.„.
Reklamy w ramach hybrid.ai wyświetlane mogą być zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, m.in. w formatach display, video, rich media, native. Możliwe jest kierowanie ich na kilka sposobów, w tym te oparte o dane offline, behawioralne, GPS i łapanie użytkownika (geotrapping), czy nawet o aktualne dane pogodowe (targeting pogodowy). Platforma pozwala także na przeprowadzanie kampanii na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przy stałym rozwoju digitalu i zwiększeniu wydatków na działania w kanałach cyfrowych, warto zadbać o profesjonalne narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii, które pomogą zwiększyć ich efektywność.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród klientów korzystających z rozwiązań dostarczanych przez hybrid.ai znajduje się wiele światowych marek, zarówno z segmentu FMCG, m.in. Pepsi, Red Bull, Nestle, jak i sklepy, np. Media Markt, czy giganci z branży motoryzacyjnej, jak Land Rover, Toyota, Lexus, Audi, Honda, Mazda, czy Michelin, a także agencje reklamowe, np. OMD, BBDO, Isobar czy ZenithOptimedia. Także firmy takie jak Google, Facebook, Yandex czy Rubicon współpracują z hybrid.ai jako globalni partnerzy, co dodatkowo korzystnie wpływa na rozwój platformy i rozszerzanie jej możliwości.
Więcej na temat możliwości hybrid.ai znajdziesz na stronie hybrid.ai.
Materiał powstał przy współpracy z firmą hybrid.ai