Hypermedia jest HUB-em technologicznym świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej dla międzynarodowych klientów, w tym wewnętrznych klientów korporacyjnych Dentsu Aegis Network. Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny www.
Proces rozdziału specjalizacji biznesowej rozpoczął się w styczniu 2014 roku, kiedy to w wyniku akwizycji grupa Socializer stała się częścią agencji Isobar Polska (wcześniej Hypermedia Isobar). W wyniku restrukturyzacji w Isobar Polska wydzielono trzy departamenty: kreatywny, technologiczny i produkcyjny, oraz mediów społecznościowych. Równolegle wydzielono dwie submarki, które otrzymały ten sam znacznik w nazwie: ,,linked by Isobar’’: Hypermedia oraz Lubię to.
Zobacz również
Na początku 2015 roku Agata Szeliga-Staszkiewicz przejęła zarządzanie częścią technologiczną – dziś spółką Hypermedia. Kierujący dotychczas Hypermedia Isobar, Krzysztof Andrzejczak zajmuje się obecnie w holdingu Dentsu Aegis Network Polska startupami i akwizycjami. Agata Szeliga będzie wzmacniała kompetencje w obszarze nowoczesnych, zintegrowanych rozwiązań informatycznych dla wielokanałowej komunikacji i e-commerce oraz rozwijała hub technologiczny dla Dentsu Aegis Network w regionie EMEA, a także dla bezpośrednich klientów agencji na całym świecie.
Zakończenie procesu rozdziału specjalizacji biznesowej wiąże się także z odświeżeniem obecności Hypermedia w Internecie. Od 5 lutego pod adresem https://www.hypermedia.pl/ dostępna jest nowa strona www. Nowy cyfrowy wizerunek to nie tylko całkowicie zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do informacji o produktach i usługach jest szybszy, a zawartość pełniejsza. Projekt strony to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania produktów i usług, oraz dynamiki panującej w organizacji.
Wierzymy, że wraz z nowym wyglądem strona przynosi także nową jakość poprzez przystępny i przejrzysty dostęp do informacji o naszej ofercie oraz kompetencjach. Mamy teraz dodatkową okazję, aby podkreślić najbliższe nam wartości, którymi się kierujemy się na co dzień: innowacyjność, zorientowanie na klienta oraz dążenie do ciągłego rozwoju kompetencji w obszarze technologii cyfrowych. – Komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director w Hypermedia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Planując architekturę rozwiązań IT do komunikacji marketingowej największy nacisk trzeba położyć na wybór CMS – systemu zarządzania treścią. System nie tylko musi zaspokajać obecne potrzeby organizacyjne, ale także posiadać skalowalną i modułową architekturę, która umożliwi szybki rozwój i dostosowanie do zmieniających się potrzeb. Bardzo ważny jest też intuicyjny interfejs i rozbudowana funkcjonalność w prowadzaniu personalizowanej komunikacji przez wszystkie kanały dostępu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Posiadając ogromny wachlarz doświadczeń z najróżniejszymi rozwiązaniami CMS, bez wahania wybraliśmy Sitecore jako strategicznego partnera. Nowa strona Hypermedia, wykorzystuje najbardziej zaawansowaną – technologicznie i funkcjonalnie – platformę do komunikacji, która od pięciu lat uznawana jest przez Gartnera jako lider kategorii WCMS. – Komentuje Andrzej Hoppe, Dyrektor Technologii w Hypermedia – Rozwiązanie Sitecore® Experience Platform™ 8 stało się sercem architektury całej platformy do komunikacji z klientem, pozwalając na na zaawansowany poziom zarządzania treścią i interakcji z użytkownikiem – i to już 50 dni po premierze Sitecore 8. Baza danych – Sitecore Experience Database, która jest integralną częścią platformy, umożliwia działowi marketingu zrozumienie zachowań klientów i przeprowadzenie personalizowanej komunikacji bez angażowania działu IT.
Warto dodać, że w styczniu bieżącego roku projekt zrealizowany przez Hypermedia dla grupy Sanitec zdobył nagrodę w kategorii „Best System Integration” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. Nagrodzona realizacja to projekt obejmujący zaprojektowanie i wdrożenie serwisów 10 marek wchodzących w skład grupy Sanitec na 18 europejskich rynkach w oparciu o Sitecore.