Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Hyundai w marcu promuje model Nowa Elantra

W zeszłym tygodniu wystartowała najnowsza kampania marki Hyundai promująca Nową Elantrę „Odważ się wyróżnić”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2021-03-09

W marcu koreański producent samochodów rozpoczął kampanię reklamową modelu Nowa Elantra, która potrwa do 18 kwietnia. Kampania jest realizowana na formatach display oraz w kanałach video online. Za planowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiada agencja Havas Media.