Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Hyundai w uniwersum Marvela. Samochody reklamują sami Avengersi

Hyundai w uniwersum Marvela. Samochody reklamują sami Avengersi
Hyundai Tucson 2022 to nowy model południowokoreańskiego producenta, który postawił na nietypowe spoty promujące. Zamiast tradycyjnych reklam mamy krótkie zajawki seriali, w których widzimy auto u boku superbohaterów.
O autorze
1 min czytania 2021-06-22

Nowa kampania zatytułowana „Question Everything” — z udziałem Wandy Maximoff (w tej roli Elizabeth Olsen), Lokiego (Tom Hiddleston) i Kapitana Ameryki (Anthony Mackie) — to nie krótkie trailery, a reklamy w których pojawia się cameo w postaci samochodu. Owym motoryzacyjnym bohaterem jest nowy model Hyundai Tucson 2022, który został sprawnie wprowadzony do fragmentów seriali, które debiutowały na platformie Disney+.

— „Byliśmy oddani tworzeniu niestandardowych treści dostosowanych do konkretnych potrzeb Hyundai – powiedziała Mindy Hamilton, starszy wiceprezes ds. marketingu partnerskiego w The Walt Disney Company. Disney w tym wypadku napisał scenariusz, wyprodukował i zarządzał kreacją we wszystkich trzech spotach.

W spotach widzimy scenki, w których Tucson 2022 jest pojazdem służącym Lokiemu do ucieczki (gdy ten kradnie Tesserakt), a także jak pojawia się w miasteczku WestView na dłoni Wandy.

Celem najnowszej kampanii marki jest zapoznanie klientów z radykalnie przeprojektowanym crossoverem (zmienił się wygląd wewnątrz i na zewnątrz), który został wyposażony w najnowszą technologię, a także hybrydowy układ napędowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto wiedzieć, że to nie pierwsza „wyprawa” Hyundaia do uniwersum Marvela. W 2017 roku firma stworzyła crossovera Kona w stylu Iron Mana z dwukolorowym (matowym szarym i błyszczącym czerwonym) lakierem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing