Nowa kampania zatytułowana „Question Everything” — z udziałem Wandy Maximoff (w tej roli Elizabeth Olsen), Lokiego (Tom Hiddleston) i Kapitana Ameryki (Anthony Mackie) — to nie krótkie trailery, a reklamy w których pojawia się cameo w postaci samochodu. Owym motoryzacyjnym bohaterem jest nowy model Hyundai Tucson 2022, który został sprawnie wprowadzony do fragmentów seriali, które debiutowały na platformie Disney+.
— „Byliśmy oddani tworzeniu niestandardowych treści dostosowanych do konkretnych potrzeb Hyundai – powiedziała Mindy Hamilton, starszy wiceprezes ds. marketingu partnerskiego w The Walt Disney Company. Disney w tym wypadku napisał scenariusz, wyprodukował i zarządzał kreacją we wszystkich trzech spotach.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W spotach widzimy scenki, w których Tucson 2022 jest pojazdem służącym Lokiemu do ucieczki (gdy ten kradnie Tesserakt), a także jak pojawia się w miasteczku WestView na dłoni Wandy.
Celem najnowszej kampanii marki jest zapoznanie klientów z radykalnie przeprojektowanym crossoverem (zmienił się wygląd wewnątrz i na zewnątrz), który został wyposażony w najnowszą technologię, a także hybrydowy układ napędowy.
Warto wiedzieć, że to nie pierwsza „wyprawa” Hyundaia do uniwersum Marvela. W 2017 roku firma stworzyła crossovera Kona w stylu Iron Mana z dwukolorowym (matowym szarym i błyszczącym czerwonym) lakierem.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing