W odzieżowej linii nudli znalazły się ubrania z nadrukami nawiązującymi do ikonicznego makaronu i nowych smaków, w tym bluzy z napisem „I LOVE HOT NUDLE” i czapki z hasłem „SEND NOODLES”. Kolekcję uzupełniają T-shirty, skarpetki i limitowane nudlowe sneakersy. Ubrania sygnowane markami Knorr i 2005 można zdobyć w specjalnie przygotowanej promocji – której nagłośnienie powierzono influencerom.
Zobacz również
– W naszej nudlowej rodzinie pojawiły się warianty: Kurczak Pikantny z dodatkiem piri-piri oraz delikatniejszy Kurczak Słodko-kwaśny z wyraźnie wyczuwalną słodyczą ananasa. Już w samych nowych propozycjach od Knorr można poczuć jasne inspiracje tym, co współczesny entuzjasta streetfoodu kocha najbardziej: wyraziste smaki i vibe ulicznych straganów z jedzeniem. Oczywistym więc stało się stworzenie takiej propozycji launchu produktowego, aby bezpośrednio przełożył się na ulubiony styl życia miłośników nudli – ma być miejsko, szybko i wygodnie, a co więcej – wszystko ma ociekać dobrym i zdecydowanym smakiem – opowiada Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever.
Promocja komunikowana jest w mediach społecznościowych, przez działania influencerskie i we współpracy z partnerami handlowymi – ze szczególnym uwzględnieniem sieci Biedronka, w której do wygrania są także niewystępujące gdzie indziej elementy kolekcji.
Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie, współpracę z mediami lifestylowymi i partnerami handlowymi odpowiada That One Agency.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing