Żywiec Zdrój Minerals+ to nowość skierowana do wszystkich osób, które dbają o prawidłowy poziom minerałów, witamin oraz o nawodnienie organizmu. Jest to możliwe dzięki połączeniu naturalnej wody źródlanej z magnezem, cynkiem oraz witaminami: B3, B5 i B6. 1 litr, czyli 4 porcje Żywiec Zdrój Minerals+, dostarczają 75% dziennego zapotrzebowania* na wyżej wymienione składniki. Napój nie zawiera kalorii, cukru, słodzików ani konserwantów. Może służyć jako codzienne uzupełnienie diety oraz źródło nawodnienia organizmu każdej dorosłej osoby.
– Od wielu lat zauważamy wśród konsumentów coraz większe zainteresowanie dbałością o zdrowie. Często sięgają po produkty bez kalorii, cukru i konserwantów jednocześnie szukając napoju, który może zaoferować im dodatkowe funkcje. Dlatego postanowiliśmy odpowiedzieć na oczekiwania klientów i stworzyć Żywiec Zdrój Minerals+. To właśnie konsumenci – na bazie dialogu z nami – wskazali, że chcą zadbać o odpowiednią dawkę magnezu w codziennej diecie. Jesteśmy pewni, że nie tylko stworzyliśmy produkt, który odpowiada na ich potrzeby, ale dostarczamy im bardzo jakościowy napój z kontrolowaną ilością minerałów i witamin – mówi Katarzyna Oziemkiewicz Brand Manager Żywiec Zdrój Minerals+.
Zobacz również
Najnowszy spot marki podkreśla, że odpowiedni poziom magnezu, cynku oraz witamin B3, B5 i B6 jest istotny dla każdego z nas, a w szczególności dla osób aktywnych fizycznie, zapracowanych czy w sile wieku. Niedobory minerałów i witamin w diecie mają negatywny wpływ funkcjonowanie organizmu. Dostarczanie odpowiednich ilości tych składników wpływa m.in. na zdolności poznawcze, układ nerwowy, odpornościowy czy pracę mięśni**. Mając pod ręką Żywiec Zdrój Minerals+ możemy szybko wrócić do pionu.
Kampania 360° będzie prowadzona m.in. za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Marka zaplanowała również działania PR oraz współpracę z Influencerami. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncepcja kreatywna &digital), Lemon Film – (produkcja spotu TV), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (komunikacja z mediami i działania contentowe) oraz Labcon (współpraca z influencerami).
Najnowszy spot reklamowy marki Żywiec Zdrój można zobaczyć poniżej:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na temat prowadzenia komunikacji marketingowej w obliczu trudnej sytuacji ekonomicznej oraz o ekologicznych działaniach grupy spółek Danone i marki Żywiec Zdrój rozmawiamy z dyrektorką marketingu – Agnieszką Getler-Kicman.