Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

IAA podjęło decyzję o utworzeniu oddziału Stowarzyszenia w Ukrainie

O autorze
2 min czytania 2022-07-04

Najważniejszą informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions , jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału IAA.

Powstanie ukraińskiego oddziału IAA będzie mieć wymiar nie tylko symboliczny. Branża komunikacji marketingowej i IAA od początku wojny w Ukrainie niosą pomoc i wspierają uchodźców. Wesprzemy także proces tworzenia i rozwijania ukraińskiego oddziału. Nasi Przyjaciele mogą na nas liczyć – powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezydent IAA Global i członek Rady Nadzorczej IAA Polska.

Jedną z pierwszych inicjatyw na rzecz Ukrainy, w którą zaangażowało się IAA Polska była kampania MySanctions na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji. Ideą twórców jest zachęcenie każdego z nas do złożenia deklaracji niewielkiej zmiany zachowania i nałożenia „osobistych sankcji” na reżim Putina, tak by wspólnie powstrzymać finansowanie wojennej machiny. 

Kampania jest oddolną inicjatywą pro bono osób zajmujących się zielonymi transformacjami, ekspertów energetycznych, strategów oraz ludzi mediów i reklamy. Wśród organizacji zaangażowanych w projekt są m.in.: BBDO Warszawa (kreacja kampanii), Papaya Films (produkcja spotów telewizyjnych) i Lata Dwudzieste (strategia i koordynacja analiz oraz think tanku ekspertów energetycznych i klimatycznych). Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową: mysanctions.com, na której znajduje się licznik pokazujący w czasie rzeczywistym, ile kraje UE wydają na rosyjską ropę, gaz i węgiel i gdzie każdy może wybrać nakładaną przez siebie na Putina sankcję. IAA Polska objęło patronat nad tą inicjatywą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Proces zmian może się rozpocząć także poprzez zmianę codziennych zachowań – przekonuje Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska i koordynator ds. pomocy uchodźcom, prezes Grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO.

To nie jedyna inicjatywa pomocowa, w którą zaangażowany jest Igor Kaleński. Razem z Rafałem Kupidurą, pełnomocnikiem Zarządu IAA Polska ds. pomocy udzielanej przez Stowarzyszenie uchodźcom z Ukrainy i prezesem Zarządu IF Nation Group, oraz z grupą innych prywatnych przedsiębiorców z Polski powołali Społeczny Zespół Antykryzysowy (SZA), który współpracuje między innymi z Agencją ONZ ds. Uchodźców (UNCHR) w przygotowaniu i dystrybucji pomocy uchodźcom z Ukrainy, tak aby wypracować najbardziej skuteczne rozwiązania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przesłanie kampanii HEROTOHERO, kolejnej akcji stworzonej przez środowisko marketingowe, której IAA Polska jest partnerem, brzmi „pomoc to nasza wspólna odpowiedzialność”. Herotohero.eu to pierwsza platforma, która łączy potrzebujących z ludźmi z całego świata, którzy chcą i mogą ich wspierać.  Organizacje zaangażowane w przygotowanie projektu to m.in.: GroupOne, Planet Heroes, Amazon Web Services i GRID Warszawa. Więcej informacji o projekcie na znaleźć można na stronie: herotohero.eu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się