TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Konferencja „IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe" w erze nowych technologii odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
O autorze
1 min czytania 2024-02-02

IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji „HowTo” w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

W agendzie znajdą się m.in. panele eksperckie dotyczące efektywności kampanii, technologii, gamingu, budżetu, content marketingu i wiele, wiele innych.

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+
Współpraca: Newspoint

Zdjęcie główne: materiały prasowe IAB

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się