IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Konferencja „IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe" w erze nowych technologii odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
O autorze
1 min czytania 2024-02-02

IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji „HowTo” w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

W agendzie znajdą się m.in. panele eksperckie dotyczące efektywności kampanii, technologii, gamingu, budżetu, content marketingu i wiele, wiele innych.

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+
Współpraca: Newspoint

Zdjęcie główne: materiały prasowe IAB

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się