Nowy rok rozpoczynamy konferencją „IAB HowTo: Live Commerce”, która w całości poświęcona będzie sprzedaży za pośrednictwem wideo. Jest to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu Live Commerce w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 27 stycznia 2022 r. w formie online.
Podczas wydarzenia:
Zobacz również
- Dowiesz się czym jest Live Commerce i jak rozwija się on na świecie i w Polsce.
- Zobaczysz przykłady realizowanych akcji Live Commerce w różnych obszarach: social media, mobile app, marketplace, itd.
- Poznasz najlepsze praktyki i największe zmagania, związane z prowadzeniem Live Commerce.
- Nauczysz się, jak skutecznie wykorzystać Live Commerce, aby zwiększać sprzedaż.
W programie wystąpienia przedstawicieli m in. takich marek jak: Facebook, Allegro.pl, IKEA, CCC, FantasyExpo, LiveMarket, Imagine, Burda Media, Cocolita.pl.
IAB HowTo: Live Commerce odbędzie się 27 stycznia, od godz. 10:00, w trybie online.
Agenda i rejestracja dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/commerce-2022.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w live commerce, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z wydarzenia skorzystają w szczególności specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house oraz freelancerzy.
Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują rabat, oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji.