Przed nami dwie całodniowe konferencje z cyklu IAB HowTo. Podczas pierwszej z nich „IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje” dowiesz się, w jaki sposób reklama mobilna może wesprzeć współczesnego marketera oraz jak należy weryfikować jej skuteczność zarówno w kampaniach mających na celu budowanie świadomości marki, jak i działaniach wymierzonych w sprzedaż tu i teraz. Natomiast w trakcie „IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022” przekonasz się, jak zmienia się oblicze public relations i jakie konsekwencje oraz trendy klarują się na podstawie tych przemian. Spodziewaj się omówienia najciekawszych zjawisk, zagadnień i trendów obowiązujących w nowoczesnym digital PR. Wydarzenia odbędą się odpowiednio 6 i 7 kwietnia w trybie online.
Konferencja IAB HowTo Mobile pt. „Co to znaczy, że mobile sprzedaje?”
Konferencja IAB HowTo Mobile pt. „Co to znaczy, że mobile sprzedaje?” powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę budowania wiedzy na temat marketingu mobilnego w organizacjach. Mobile stał się jednym z dominujących kanałów komunikacji, a tymczasem marketerzy nie zawsze wiedzą, jak go ugryźć z korzyścią dla swojej marki. Idąc tym tropem, w ramach prac Grupy Roboczej Mobile Marketing w IAB Polska postanowiliśmy zorganizować wydarzenie, które ułatwi poruszanie się po mapie licznych dostępnych narzędzi, a do tego będzie poparte studiami przypadków oraz metodami pomiaru skuteczności kampanii. Jeśli zastanawiasz się, które rozwiązania sprawdzą się w Twojej branży, jak budować przywiązanie do marki mając do dyspozycji relatywnie niewielki ekran telefonu, czy też w jaki sposób weryfikować realizację celów kampanii mobilnych, to ta konferencja jest właśnie dla Ciebie. Czy zawsze wysoki CTR jest miarą sukcesu, a może to zaangażowanie użytkownika odpowiada za przywiązanie do brandu? Czy performance to tylko ruch na www i zostawiony kontakt usera? Te i wiele innych wątpliwości w jej trakcie zaadresujemy, a nasze prezentacje kierujemy do wszystkich marketerów – pracowników domów mediowych, freelancerów i członków działów marketingu. Po zakończeniu każdy wróci do pracy bogatszy o nowe pomysły na promowanie marki, dla której pracuje – tłumaczy Sylwia Kaska, head of sales, YOC POLAND; zastępczyni szefa Grupy Roboczej Mobile Marketing przy IAB Polska.
Zobacz również
Podczas wydarzenia „IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje?”:
Dowiesz się czy reklama mobilna rzeczywiście działa? Które narzędzia będą dla Ciebie najlepsze? Jak właściwie zmierzyć oraz poprawić swoją skuteczność w tym kanale? Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zobaczysz prezentację szerokiego spektrum narzędzi, dobrych praktyk oraz przykładów kampanii – zarówno tych, które przynoszą najlepsze wyniki, jakich i tych, które mogą prowadzić do porażki.
Poznasz odpowiedź na pytanie, co odpowiada za sukces lub porażkę Twoich działań marketingowych w środowisku mobilnym.
Nauczysz się dobierać narzędzia dostosowane do Twoich celów i wplatać je w Twoją strategię marketingową, także w erze post cookies.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich marketerów (firm/domów mediowych/freelancerów) – zarówno stawiających pierwsze kroki w kanale komunikacji mobile, jak i tych, którzy już prężnie w niej działają i chcieliby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swojej grupy docelowej w erze przenoszenia ciężaru komunikacji marketingowej do digitalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: howto.iab.org.pl/mobile-2022.
Konferencja „HowTo: Boost your digital PR in 2022”
Konferencję „HowTo: Boost your digital PR in 2022” organizujemy z myślą o aktualnych potrzebach marketerów i specjalistów public relations. Codziennie stają oni przed nowymi wyzwaniami, reagują na burzliwe wydarzenia i dopasowują komunikację do zmieniających się oczekiwań odbiorców. Konsumenci oczekują od marek partnerskich relacji: poszukują eksperckiego contentu i rzetelnych informacji, aby znaleźć odpowiedzi na wiele pojawiających się pytań. Podczas wydarzenia, swoją wiedzą i bieżącymi case studies podzielą się eksperci Grupy Roboczej PR działającej przy IAB Polska i zaproszeni goście, reprezentujący duże marki (m.in.: Google, Danone, mBank, SAS Institute), firmy badawcze i agencje PR. Będziemy mówić, jak w dobie chaosu komunikacyjnego docierać do odbiorców, przyciągać ich uwagę i budować zaufanie do brandu. Poruszymy tematy integracji digital PR z działaniami online, mierzenia efektywności działań PR w różnych kanałach komunikacji. Porozmawiamy także o angażowaniu w komunikację influencerów i o tym, jak na przyszłość działań PR wpłynie zastosowanie sztucznej inteligencji – mówi Joanna Berlińska, founder, head of growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska.
Podczas wydarzenia „IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022”:
Dowiesz się jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w komunikacji, jakie są jej zalety oraz potencjalne wady i zagrożenia.
Zobaczysz subiektywny przegląd najlepszych kampanii public relations w postaci konkretnego case study.
Poznasz tajniki influencer marketingu stosowane w komunikacji public relations oraz sposoby mierzalności kampanii obejmującej różne kanały komunikacji.
Nauczysz się jak optymalizować kampanie PR pod kątem ich widoczności w wyszukiwarce Google.
Wydarzenia skierowane jest do PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online oraz do wszystkich chętnych, którzy chcą się dowiedzieć czym charakteryzuje się współczesna komunikacja. Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie: howto.iab.org.pl/pr-2022.
Konferencje organizowane są w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Cennik (uczestnictwo w jednej konferencji):
– dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 450 PLN netto
– dla firm członkowskich IAB Polska: 350 PLN netto
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych oraz otrzymują specjalny rabat (50 PLN netto) na zakup biletów.
Patroni medialni: Gazeta.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska. Współpraca: Havas Media Group, Newspoint.