IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu już 16 marca

O autorze
2 min czytania 2023-03-02

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy obecne na polskim rynku pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.

W roku 2022 pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK, które podkreśliły wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych, a według sygnałów dochodzących z różnych stron to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów.

Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, ale także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą na skuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gdzie i kiedy?

Konferencja „IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu” odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 9:30.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla kogo?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brand managerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych.

W agendzie

Wśród tematów, które poruszymy na konferencji, znajdują się m.in.:

  • Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).
  • Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK – panel dyskusyjny
  • Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka” HBO Max.
  • Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.
  • Aspekty prawne w influencer marketingu

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen), Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy), Łukasz Kepiński (Tears of Joy), Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki), Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski (Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy), Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Łukasz Walczak (GetHero), Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Jakub Wątor (Spider’s Web+), Kacper Pakuła (LifeTube), Aleksandra Rutkowska (Streetcom), Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)

Konferencja będzie okazją, aby dowiedzieć się więcej o wpływie, jaki influencerzy mogą mieć na Twoją markę i jak skutecznie korzystać z ich mocy. Zarezerwuj już dziś swoje miejsce na konferencji i dołącz do dyskusji z innymi specjalistami z branży!

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: howto.iab.org.pl/influencer-2023/

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Brief, Marketing przy Kawie
Współpraca: Newspoint

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/influencer-2023.