Digital Out of Home (digital OOH) przebojem wdarł się na rynek reklamowy oraz do media planów, stając się najszybciej rozwijającą się kategorią w segmencie. Wydatki reklamowe na DOOH (wg raportu IGRZ) zwiększyły się o ponad 66% w porównaniu z poprzednim rokiem. To właśnie wydatki stanowią najlepszy wskaźnik skuteczności tego kanału, co zostało dostrzeżone przez reklamodawców, którzy już z niego korzystają.
Co jednak kryje się za pojęciem Digital Out of Home? Gdzie można spotkać ekrany, jakie są ich charakterystyki, jak można nabywać kampanie reklamowe, do kogo trafiają, a także jak można wykorzystać ten kanał w swoich działaniach marketingowych? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskasz na konferencji „IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium”.
Zobacz również
W agendzie
Konferencja IAB HowTo: Digital OOH 2023 to unikalna okazja do spotkania i wymiany doświadczeń z ekspertami z branży DOOH. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają najnowsze trendy i rozwiązania w dziedzinie digital Out of Home.
W programie konferencji zostaną poruszone m. in. tematy takie jak:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Kontekst miejsca, czasu i treści, czyli antidotum na pokonanie ślepoty reklamowej.
- Retargeting OOH, czyli jak łączyć kampanie mobile z kampaniami Out of Home.
- Smart City: jak cyfrowa reklama zewnętrzna poprawia komunikację współczesnych miast.
- Digital Out Of Home wreszcie policzalny.
- Dostępne technologie lokalizowania użytkowników przy nośnikach outdorowych.
- Korzyści z integracji AI w DOOH – precyzyjne targetowanie i rozliczanie kampanii według rzeczywistych danych o obejrzeniach na żywo.
Wśród prelegentów znajdą się specjaliści z renomowanych firm: AMS, ABi Media Holding, Blue Eyes Media, Kantar, dentsu Polska, PZC Group, Screen Network, Jet Line, Warexpo, Samsung Electronics Polska, AraHUB, Hybrid Adtech, Value Media, WiseGlass, Synergic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełna agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/dooh-2023/.
Dla kogo
Digital Out of Home to stosunkowo nowe medium, o którym wciąż wiadomo niewiele na rynku, ale niesie ze sobą wiele możliwości. Konferencja ta stanowi doskonałą okazję do zdobycia nowych umiejętności i wiedzy zarówno dla początkujących w branży reklamowej, jak i dla doświadczonych specjalistów.
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za strategie komunikacyjne, w tym planerów, brand managerów oraz reklamodawców. Jeśli jesteś osobą, która odpowiada za promowanie marki i podejmuje decyzje dotyczące wykorzystania budżetu reklamowego, nie możesz przegapić tej konferencji.
Gdzie i kiedy
Konferencja „IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium” odbędzie się 26 kwietnia 2023 r. w formule stacjonarnej, w kinie Helios Blue City, Aleje Jerozolimskie 179, Warszawa. Rozpoczęcie o godzinie 9:30.
Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.
IAB HowTo jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych a także rabat na zakup biletu.
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Brief
Współpraca: Newspoint
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium! Więcej informacji na temat wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/dooh-2023/.