Cykl pięciodniowych warsztatów IAB Internet Week składa się z prezentacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom marketingu internetowego w pigułce. Są one prowadzone przez ekspertów czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy online.
„IAB Internet Week jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie poszerzania wiedzy i czerpania z doświadczeń praktyków marketingu online. Uczestnicy warsztatów mogą liczyć na porcję dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.
Zobacz również
Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników branży marketingu online, jak i managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, a zgłoszenia można dokonać pod adresem.
Podczas IAB Internet Week poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- brand advertising on-line,
- e-commerce
- marketing automation
- internet of things
- content marketing
- engagement optimization
- mobile marketing
- programmatic buying
- real time performance marketing
- strategia komunikacji
- wykorzystywanie danych w sprzedaży
- projektowanie nowoczesnych modeli biznesowych
Słuchaj podcastu NowyMarketing