TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IAB Internet Week – warsztaty dla marketerów i branży marketingu online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi w tym roku organizuje cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. Druga edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 14-18 września br.
O autorze
1 min czytania 2015-08-20

Cykl pięciodniowych warsztatów IAB Internet Week składa się z prezentacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom marketingu internetowego w pigułce. Są one prowadzone przez ekspertów czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy online.

„IAB Internet Week jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie poszerzania wiedzy i czerpania z doświadczeń praktyków marketingu online. Uczestnicy warsztatów mogą liczyć na porcję dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.

Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników branży marketingu online, jak i managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a zgłoszenia można dokonać pod adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas IAB Internet Week poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:

  • brand advertising on-line,
  • e-commerce
  • marketing automation
  • internet of things
  • content marketing
  • engagement optimization
  • mobile marketing
  • programmatic buying
  • real time performance marketing
  • strategia komunikacji
  • wykorzystywanie danych w sprzedaży
  • projektowanie nowoczesnych modeli biznesowych 

Słuchaj podcastu NowyMarketing