IAB Polska zaprasza na Forum IAB 2015

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na 9. edycję najważniejszej konferencji w obszarze e-markertingu – Forum IAB 2015.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Tegoroczne wydarzenie, zatytułowane „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”, odbędzie się w dniach 10-11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Forum IAB 2015 poświęcone będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

Podczas pierwszego dnia konferencji, uczestników inspirować będą goście z zagranicy, którzy opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Będą to m.in.:

  • Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu, 
  • Guillaume Bacuvier – Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA, Google,
  • Martin Ott – Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook,
  • Lars Bo Jeppesen, CEO for the Nordics, Central and Eastern Europe , Dentsu Aegis Network,
  • Chris Wallace, Managing Director Digital, EMEA, Mindshare.

Gościem specjalnym pierwszego dnia Forum IAB będzie Jerzy Owsiak, prezes fundacji WOŚP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 50 największych ekspertów z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.: 

  • Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest,
  • Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska,
  • Yuri Drabent, Co-Founder i Creative Director, Lubię to,
  • Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group,
  • Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupy Onet.pl S.A.,
  • Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu, Life Tube,
  • Paweł Sala, Dyrektor zarządzający, Freshmail,
  • Olgierd Cygan, Prezes Zarządu, Digital One,
  • Stefan Batory, Prezes Zarządu, iTaxi.pl,
  • Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder, Revenue Group,
  • Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu (PBI). 

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie oraz na Facebooku. Bilety na wydarzenie można nabyć korzystając z formularza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się