iAM kobiecy magazyn wyłącznie na tablety

Magazyn iAM zadebiutował we wrześniu jako pierwszy magazyn kobiecy stworzony wyłącznie na tablety. Od startu zbierał pozytywne oceny rynkowych specjalistów.
O autorze
1 min czytania 2012-10-18

Liczba sesji – czyli liczonej osobno każdorazowej styczności z numerem – wyniosła dla pierwszego numeru ponad 12 tysięcy, przy czym średnia długość jednej sesji trwała ponad 9 minut. Najwięcej czytelników iAM pochodzi odpowiednio z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Łodzi.

Zarówno treściowa zawartość magazynu jak i wielowarstwowy sposób jej podania, interaktywność, multimedialność, płynny układ treści dostosowującej się do orientacji ekranu ale też śmiały model biznesowy, w którym wartościowe treści dystrybuowane są za darmo, świadczą o nowatorstwie jego pomysłodawców. Spółka Yellow Hat – wydawca magazynu – już na przełom października i listopada zapowiada wprowadzenie kolejnego tytułu, tym razem kierowanego do mężczyzn.

Drugi numer otwiera rozmowa z Justyną Steczkowską – o ostatniej płycie i upływającym czasie, a jak na iAM przystało, tekst urozmaicają teledyski, making-off oraz galeria zdjęć z Indii, gdzie nagrywano jeden z teledysków do najnowszej płyty. Karol Okrasa, kucharz-podróżnik, który najlepsze danie na świecie znalazł we Wdzydzach Kiszewskich, zdradza „iAM” w obszernym wywiadzie, dlaczego u niego w kuchni idzie na noże. Olga Kozierowska, dla której pomaganie innym kobietom jest życiową misją, rozmawiała z redakcją iAM o projekcie Sukcesu Pisanego Szminką, byciu bizneswoman i jednocześnie mamą trójki dzieci.

Dział mody stara się zaspokoić gusta czytelniczek iAm na różne sposoby – prezentując odważny polski brand Zuo Corp., biżuterię w rozmiarze XXL czy Kobalt w wersji total look. Czytelniczki będą też mogły obalić kilka mitów związanych z odpornością czy przepracować swój strach przed stresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W magazynie znalazły się też: reportaż z Peru, wywiad z Zofią Klepacką-Noceti, brązową medalistką z Londynu, która oddała krążek na aukcję, by zdobyć pieniądze na leczenie chorej na mukowiscydozę dziewczynki.

– Naprawdę staramy się trafić w gust i potrzeby nowoczesnych kobiet. Oferujemy różnorodne treści oraz – co jest naszym niewątpliwym atutem – uzupełniamy typowo prasowe materiały o dodatki niedostępne w prasie kobiecej, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Nasz magazyn umożliwia niedostępną innym tytułom interakcję – mówi Gabriela Wolak Wereśniak, Redaktor Naczelna magazynu iAM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się