– Nasza długoterminowa strategia zakłada dynamiczny, kilkudziesięcioprocentowy wzrost rocznie oraz nieustanny rozwój kompetencji spółki. Tomasz Hilt pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć: lepiej wykorzystać potencjał grupy w obszarze event, incentive i content marketingu, a także wprowadzić nowe obszary specjalizacji i wejść na zagraniczne rynki – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group SA.
Tomasz Hilt od ponad 20 lat związany jest z branżą reklamową. Przez 8 lat pracował w Leo Burnett, gdzie jako CEO grupy w Polsce zarządzał agencjami Leo Burnett i G7 oraz PZL, a od 2008 do 2013 r. jako CEE Regional Director odpowiadał w sieci Leo Burnett za działania dla Procter & Gamble na ponad 20 rynkach. Wcześniej Hilt był między innymi partnerem i CEO w agencji reklamowej Men at Work oraz dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.
Zobacz również
– W ciągu ostatnich lat obserwowałem narodziny świetnie prosperujących dziś przedsiębiorstw i degradację niegdyś wielkich. Ciesze się, że w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości dołączam do tych, którzy rozwijają się najszybciej. ICP Group to niekwestionowany lider w dziedzinie dotąd rozwijanych kompetencji. Czas skonsolidować ofertę oraz poszerzyć ją o nowe elementy. Liczę na owocną współpracę z zespołem, który doprowadził ICP w miejsce, w którym znajduje się dzisiaj i na wspólną podróż w stronę celów, które chcemy osiągnąć – mówi Tomasz Hilt, nowy Dyrektor Zarządzający ICP Group SA.