Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Idea Bank promuje kredyt na rozwój biznesu

Idea Bank na swoim kanale na YouTube opublikował wczoraj zabawny film zapowiadający kampanię firmowego Kredytu Fair, którą będzie prowadził w telewizji i social mediach. Już teraz bank pozostając przy haśle „Można? Można!” zachęca w radiu do rozwijania biznesu z nowym finansowaniem dla firm.
O autorze
1 min czytania 2016-04-12

W stacjach radiowych Grupy Zet, RMF i PRIII przedsiębiorcy mogą usłyszeć nowy 30-sekundowy spot Idea Banku informujący o nowym kredycie firmowym. Od przyszłego poniedziałku 18 kwietnia dołączą do niego dwie kolejne reklamy. Wszystkie spoty radiowe będą emitowane do końca kwietnia br. To dopiero początek kampanii. Opublikowane w serwisie YouTube dowcipne video z udziałem zespołu weselnego Idylla zapowiada, że już wkrótce bank wystartuje z promocją w telewizji, na YouTube i Facebooku.

Bank wprowadził do oferty Kredyt Fair z oprocentowaniem 4,99%, który jest dostępny bez prowizji i zbędnych zaświadczeń z ZUS i US. Nowy klient oraz taki, który nie korzystał wcześniej w Idea Banku z żadnego finansowania, może skorzystać z oferty limitu w rachunku na 6 miesięcy do 50 tys. zł. Nie zostanie pobrana od niego prowizja, a także opłaty za wcześniejszą spłatę.

Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne, a przedsiębiorcy, którym brakuje środków na rozwój firmy, często podejmują nietrafne decyzje co do sposobu pozyskania finansowania.  – W najnowszej kampanii chcemy przekonać klientów, że zamiast latami odkładać do skarbonki czy dorabiać chałturząc, można skorzystać z Kredytu Fair i rozwijać biznes zgodnie z własną koncepcją.  Można? Można! – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu Idea Banku.

Poprzednia kampania pod hasłem „Można? Można!” zwyciężyła w zeszłorocznym konkursie Kreatura i została wyróżniona przez magazyn Brief jako Projekt Komunikacji Marketingowej Roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncept kreatywny spotów radiowych przygotowała agencja Brasil Warsaw – Michał Kubik i Łukasz Stachniak. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing