IDEA commerce wdrożyła nowy sklep internetowy dla marki Miloo Home

O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Projekty IDEA commerce zawsze powstają z połączenia wiedzy i pasji. Tak też było przy tworzeniu nowego sklepu internetowego na platformie Magento 2 dla marki Miloo Home, oferującej meble i akcesoria w niepowtarzalnym, ponadczasowym stylu.

Biorąc pod uwagę potrzeby klienta, wprowadzono szereg ciekawych rozwiązań, których wdrożenie uczyniło sklep atrakcyjnym, nowoczesnym i funkcjonalnym.

Wdrożono sekcję inspiracji oraz moduł lookbook, z możliwością bezpośredniego zakupu – bez konieczności wchodzenia w kartę wybranego produktu. Z jednej strony zadbano o atrakcyjność sklepu, z drugiej zapewniono użytkownikom najkrótszą drogę zakupu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równie atrakcyjne są poszczególne podstrony sklepu – przejrzyste i estetyczne. Bogata galeria produktowa, z funkcją powiększania zdjęć do pełnej szerokości ekranu, umożliwia poznanie detali przeglądanego produktu. Rozbudowane, ale czytelne menu – z możliwością dodawania bloków graficznych, które niewątpliwie podnoszą walory estetyczne – ułatwia nawigację, skracając proces zakupowy do minimum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wprowadzono także wiele nowych rozwiązań w zakresie backendu, które usprawniły działanie e-sklepu oraz zoptymalizowały jego zarządzanie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Efektem współpracy IDEA commerce z Miloo Home jest przyjazny i intuicyjny dla nabywcy sklep, który wyróżnia się na tle e-commerce estetyką i funkcjonalnością.