W wyniku wygranego przetargu GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za realizację strategii obecności online Idea Expert. W ramach współpracy zostaną stworzone narzędzia do komunikacji z klientami jak i pośrednikami współpracującymi z Idea Expert. Goldensubmarine będzie również odpowiedzialna za kampanie realizowane od czerwca 2014 roku.
Wybraliśmy agencję GoldenSubmarine do zrealizowania naszych serwisów ze względu na duże doświadczenie w realizacji projektów, profesjonalne podejście do współpracy z klientem jak i pionierski pomysł, który już na pierwszym spotkaniu zadecydował o dalszej współpracy. GoldenSubmarine ze swoimi pomysłami wpisało się również w cele jakie postawiliśmy sobie na 2014 rok – mówi Paulina Werczyńska, Dyrektor Marketingu, Idea Expert.
Zobacz również
Od początku, od pierwszych rozmów debrifingowych, czuliśmy, że nadajemy na wspólnych falach i rozumiemy potrzeby Idea Expert oraz stawiane przed nami cele. Cieszy nas, że nasze doświadczenie w obsłudze banków, teraz zostanie poszerzone o silnego gracza na rynku pośrednictwa finansowego. – dodaje Wincenty Kokot, Business Development Manager, GoldenSubmarine.