Ideał mamy
Mechanizm ogłoszonego konkursu opiera się na pytaniu otwartym skierowanym do konsumentów: „Która funkcja zmywarki Bosch była dla Ciebie najważniejsza przy zakupie urządzenia i dlaczego?” By wziąć w nim udział i otrzymać zwrot ceny zakupu nowej zmywarki Bosch, należy zakupić ją w terminie od 28 sierpnia do 15 października, a następnie, do końca października przesłać zgłoszenie konkursowe. Kampania potrwa do 15 października i opierać się będzie głównie na działaniach on-line promujących konkurs. Jej centralnym punktem będzie dedykowana konkursowi strona www.eksperci-od-zmywarek.pl. W ramach akcji zaplanowano również komunikację na Facebooku Bosch Home i działania eCommerce, jak również filmy produktowe, mPOS i broszurę.
Kampanię przygotowała agencja Insignia.
Zobacz również
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.bosch-home.pl
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell