– Lightscape to nie tylko marka, nowy logotyp czy www, to sposób myślenia. Nie tylko o public relations. Hołdujemy twierdzeniu, że sky is not the limit. Od dłuższego czasu robimy znacznie więcej. Z sukcesami realizujemy ogólnopolskie kampanie marketingowe i społeczne, projekty z zakresu wideomarketingu czy digital i social media. Działamy według własnego pomysłu, nie w ramach utartych schematów – mówi Joanna Berlińska, CEO agencji Lightscape.
Nowa nazwa i identyfikacja wizualna jest zwieńczeniem zmian, które zachodziły w firmie od kilku lat. Agencja ma swój oddział w Warszawie i w Łodzi, jednak realizuje projekty dla klientów z całej Polski, a także w ramach kontraktów zagranicznych. Zespół doświadczonych menedżerów i specjalistów odpowiada za działania PR, wdrażanie strategii marketingowych, obecność w mediach społecznościowych, szkolenia menedżerskie i produkcje filmowe. Wykonuje także sesje zdjęciowe i kreacje graficzne. Eventy organizuje kompleksowo. Lightscape to krajobraz z horyzontem bez granic (konotacja z ang. landscape), szerokie postrzeganie powierzonych zadań, ale także „przylądek świateł” (z ang. lights cape), gdzie indywidualne podejście, kreatywne – niestandardowe pomysły oraz autorskie rozwiązania to podstawa dobrej komunikacji.
Zobacz również
Wśród klientów agencji są m.in. największy niezależny doradca finansowy, Expander Advisors, GFT Poland, firma dostarczająca rozwiązania IT dla 10 z 10 największych banków na świecie, Związek Firm Doradztwa Finansowego, Idea Bank czy Getin Leasing Bank. Firma współpracowała również między innymi z Manufakturą, największym centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce, Uniwersytetem Łódzki, Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, Fundacją Medicover, Grupą TOYA, Domem Kredytowym Notus, amerykańską marką HoMedics, Wydawnictwem Klett, jednym z największych i najbardziej cenionych wydawców edukacyjnych w Europie. Dla dewelopera Virako promowała aukcję charytatywną, Kalendarz Virako, w której uczestniczą gwiazdy ze świata biznesu, mody, sztuki i designu oraz realizowała działania PR dla Monopolis, unikatowej przestrzeni dla projektów kulturalnych na skalę europejską.
Więcej na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]