To już 20 lat jak Rafał Kupidura, wcześniej zawodowy sportowiec, wraz z bratem Kamilem, wtedy studentem zarządzania, założyli agencję reklamową. Pomysł był odważny, a oni okazali się powiewem świeżości na naszym rynku. Patrzyli na klienta z szerszej perspektywy, dzięki czemu podchodzili kompleksowo do pracy z markami.
Tak było wtedy, a jak jest dziś?
IF Nation Group prężnie działa i dynamicznie się rozwija! Rafał i Kamil są właścicielami ponad 100-osobowej firmy z obrotami przekraczającymi 60 mln zł, a nasze agencje współpracują z takimi markami jak m.in. Dell Technologies, Brown Forman, Philip Morris Polska, Volkswagen, Orange, BNP Paribas czy Avon i nadal mają apetyt na więcej!
Zobacz również
Dziś IF Nation Group stoi na trzech mocnych filarach: komunikacyjnym – agencja Focus Nation, eventowym – Imagine Nation, technologicznym – Moonsteps i ma wszelkie narzędzia, by obsługiwać klientów kompleksowo w modelu „one stop shop”.
– Stawiamy na ludzi i partnerskie relacje. Ostatnie 20 lat to pasjonująca, pełna zwrotów akcji przygoda i podróż z naszymi klientami. Wszystko, czego doświadczyłem na tej drodze, to ogromna nauka potwierdzająca, że w biznesie, tak jak w sporcie liczy się gra zespołowa, fair play, pokora i cierpliwość. Chcę podziękować naszym klientom i partnerom za wszystkie wspólne projekty, kampanie i eventy. Budowanie relacji biznesowych na lata to ogromny zaszczyt, który daje motywację do rozwoju i dalszej pracy na kolejne 20 lat – komentuje Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group.
– Prowadzenie rentownej firmy, rozwój naszych agencji, bycie stabilnym pracodawcą jest dla nas kluczowe. Postawiliśmy na ludzi, ich kompetencje i profesjonalizm. Silny trzon managerski jest z nami od lat. To daje naszym klientom mocne podstawy do długofalowej współpracy i korzystania z horyzontalnych kompetencji całej Grupy – podkreśla Kamil Kupidura, wiceprezes i dyrektor finansowy Grupy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Czego oczekują klienci? Elastyczności i umiejętności pracy w zmieniających się warunkach. Potrzebują partnera, który rozumie ich biznes i branżę, daje wartość i bezpieczeństwo. Ma być kreatywnie, ale przede wszystkich skutecznie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stawiając na „client service” wiele lat temu, agencja nie pomyliła się. Chcemy, aby nasi klienci osiągali z nami swoje cele, więc doradzamy, angażujemy i wspieramy.
IF Nation Group stawia na grę zespołową
IF Nation Group jest grupą spółek, ale przede wszystkim ludzi, którzy każdego dnia wkładają serce w swoją pracę, pomagają nam się rozwijać, są naszą wizytówką. Poznajcie Grupę bliżej i zajrzyjcie do:
- biura prasowego if-nation.prowly.pl
- oraz na profil IF Nation Group na LinkedInie.