Wyjeżdżając na wyczekiwany urlop, każdy marzy o tym, aby odpoczynek nie został zakłócony przez niespodziewane wydarzenia. Jeśli już jednak do nich dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które zapewni odpowiednia ochrona w postaci ubezpieczenia. Warto o nim pomyśleć już na etapie planowania wyjazdu.
– Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz, często długo wyczekiwany, wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU.
Zobacz również
6 czerwca rusza kampania marketingowa ubezpieczyciela, podczas której realizowane będą szerokie działania digital (m.in. w mediach społecznościowych, mailingi, działania retargetingowe i CRM, PR), a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Akcja skierowana jest do osób, które mają duże poczucie odpowiedzialności za siebie i rodzinę, świadomych różnych zagrożeń, planujących wyjazdy wakacyjne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 13 sierpnia.
Ubezpieczenie PZU Wojażer zapewnia ochronę zarówno w Polsce, jak i w najdalszych zakątkach świata, gdzie sprawdzi się w nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak: nagłe zachorowanie, zaostrzenie choroby przewlekłej, nieszczęśliwy wypadek czy kradzież. Ubezpieczyciel zapewnia także organizację i pokrycie kosztów leczenia, oraz ewentualny transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji leczenia po powrocie do domu (rozpoczętego za granicą).
Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu PZU można również liczyć na pomoc, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub ubezpieczony uszkodzi cudzą własność. Nie trzeba się również martwić zachorowaniem na COVID-19. Mimo że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji PZU pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PZU Wojażer można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u jednego z 5500 agentów lub w 400 oddziałach PZU w całej Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie: www.moje.pzu.pl
PS Iga Świątek w kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji.