TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer

PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
O autorze
2 min czytania 2023-06-06

Wyjeżdżając na wyczekiwany urlop, każdy marzy o tym, aby odpoczynek nie został zakłócony przez niespodziewane wydarzenia. Jeśli już jednak do nich dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które zapewni odpowiednia ochrona w postaci ubezpieczenia. Warto o nim pomyśleć już na etapie planowania wyjazdu.

– Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz, często długo wyczekiwany, wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU.

6 czerwca rusza kampania marketingowa ubezpieczyciela, podczas której realizowane będą szerokie działania digital (m.in. w mediach społecznościowych, mailingi, działania retargetingowe i CRM, PR), a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Akcja skierowana jest do osób, które mają duże poczucie odpowiedzialności za siebie i rodzinę, świadomych różnych zagrożeń, planujących wyjazdy wakacyjne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 13 sierpnia.

Ubezpieczenie PZU Wojażer zapewnia ochronę zarówno w Polsce, jak i w najdalszych zakątkach świata, gdzie sprawdzi się w nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak: nagłe zachorowanie, zaostrzenie choroby przewlekłej, nieszczęśliwy wypadek czy kradzież. Ubezpieczyciel zapewnia także organizację i pokrycie kosztów leczenia, oraz ewentualny transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji leczenia po powrocie do domu (rozpoczętego za granicą).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu PZU można również liczyć na pomoc, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub ubezpieczony uszkodzi cudzą własność. Nie trzeba się również martwić zachorowaniem na COVID-19. Mimo że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji PZU pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.

PZU Wojażer można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u jednego z 5500 agentów lub w 400 oddziałach PZU w całej Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie: www.moje.pzu.pl   

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Iga Świątek w kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU

PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji.