Iga Świątek w nowej kampanii PZU Auto

5 września br. wystartowała nowa kampania ubezpieczenia PZU Auto z udziałem Igi Świątek przygotowana przez agencję Focus Nation (IF Nation Group).
O autorze
1 min czytania 2022-09-06

Celem kampanii jest promocja kompleksowego ubezpieczenia PZU Auto, dzięki któremu właściciel samochodu poradzi sobie w każdej niespodziewanej sytuacji. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych.

Agencja Focus Nation była odpowiedzialna za:

  • przygotowanie strategii komunikacji,
  • przygotowanie scenariuszy reklam telewizyjnych i reklamy radiowej – wraz z ich produkcją,
  • projekty materiałów drukowanych – wraz z ich DTP,
  • projekty i pliki emisyjne e-mailingów,
  • projekty bannerów i formatów display, postów SoMe do Internetu,

Kampania ATL i BTL rozpoczęła się 5 września br. Obejmuje kampanię telewizyjną, radiową, display i social media.

Kampania telewizyjna (ze spotami 30’ i 15’ w stacjach TVP oraz Polsat) potrwa do połowy października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach działań komunikacyjnych prowadzona jest także wysyłka e-mailingów – dotyczących pakietu ubezpieczeniowego OC+AC+NNW+assistance w wariancie Super, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia PZU Auto Opony.

Na witrynach wybranych oddziałów PZU oraz biur agentów zostały zamontowane wyklejki witrynowe z key visualem i z hasłem kampanii: „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To już druga, po wiosennej edycji, kampania opracowana i zrealizowana dla PZU Auto przez Focus Nation (IF Nation Group).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się