Celem kampanii jest promocja kompleksowego ubezpieczenia PZU Auto, dzięki któremu właściciel samochodu poradzi sobie w każdej niespodziewanej sytuacji. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych.
Agencja Focus Nation była odpowiedzialna za:
Zobacz również
- przygotowanie strategii komunikacji,
- przygotowanie scenariuszy reklam telewizyjnych i reklamy radiowej – wraz z ich produkcją,
- projekty materiałów drukowanych – wraz z ich DTP,
- projekty i pliki emisyjne e-mailingów,
- projekty bannerów i formatów display, postów SoMe do Internetu,
Kampania ATL i BTL rozpoczęła się 5 września br. Obejmuje kampanię telewizyjną, radiową, display i social media.
Kampania telewizyjna (ze spotami 30’ i 15’ w stacjach TVP oraz Polsat) potrwa do połowy października.
W ramach działań komunikacyjnych prowadzona jest także wysyłka e-mailingów – dotyczących pakietu ubezpieczeniowego OC+AC+NNW+assistance w wariancie Super, ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia PZU Auto Opony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na witrynach wybranych oddziałów PZU oraz biur agentów zostały zamontowane wyklejki witrynowe z key visualem i z hasłem kampanii: „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To już druga, po wiosennej edycji, kampania opracowana i zrealizowana dla PZU Auto przez Focus Nation (IF Nation Group).