Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem w dentsu Polska

Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem w dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora.
O autorze
1 min czytania 2024-09-25

Igor Ruczyński ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym.

Odpowiadał między innymi za prowadzenie projektów z obszaru tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z osobami konsumenckimi oraz zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE. W ostatnich latach pełnił rolę Acquisition & Growth Managera w CCC i był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych realizujących wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE.

W dentsu będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Ważnym aspektem tej roli jest również budowanie ekspertyzy doradczej zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych.

– Bardzo się cieszę, że Igor dołączył do nas – obszar jego doświadczenia jest jednym z kluczowych dla grupy. Jego rola jest istotnym elementem strategii rozwoju oferty dentsu, której celem jest wspieranie procesów związanych z badaniami, projektowaniem, przygotowaniem oraz komercjalizacją usług i produktów w obszarze zintegrowanych rozwiązań łączących media, dane i technologię. Dzięki szerokiej ekspertyzie i doświadczeniu w tych obszarach, Igor z pewnością doskonale odnajdzie się w tej roli – komentuje Karolina Adamowicz, Chief Solutions Officer w dentsu CEE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing