Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

III edycja „MarCom Skills Day” już 27 października. Weź bezpłatny udział online

O autorze
1 min czytania 2022-10-20

Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji bezpłatnej, wirtualnej konferencji na żywo, kierowanej do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze. Organizatorem spotkania jest Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Zaproszeni eksperci podejmą najciekawsze zagadnienia i przyglądając się im z bliska, podzielą się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Podczas 6 inspirujących wystąpień rozmawiać będziemy o wyzwaniach, które stawia przed nami szybko zmieniające się otoczenie. Powiemy o tym, jak wszechobecna technologia wpływa na charakter pracy marketerów, w jaki sposób muszą oni łączyć kompetencje z kilku obszarów, aby świadomie poruszać się w środowisku „martech” oraz umiejętnie wykorzystywać technologię do optymalizacji swojej pracy. Odpowiemy na pytanie, czy takie działania wykraczają poza strefę komfortu organizacji.

Skoncentrujemy się na umiejętnościach w świecie komunikacji marketingowej. Jakie będą kompetencje przyszłości i czy z myślą o niej powinniśmy je standaryzować? Przedstawimy praktyczny wymiar tej kwestii, podsumowując rezultaty działań Rady Sektorowej w latach 2019 – 2022. W trakcie konferencji damy także pięć cennych rad, które przydadzą się każdemu marketerowi.

Podczas Marcom Skills Day wystąpią: Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR; Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska; Jacek Dziura, head of marketing, Future Mind; Dr inż. Joanna Pikuła – Małachowska, adiunkt w Katedrze Marketingu i Komunikacji, Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej; Piotr Krauschar, CEO F11 Ventures, IAB Martech Lead, Martech Europe co-founder; Magda Słocińska, ekspertka ds. kompetencji i systemów kwalifikacji, Mabea; Ewa Duda-Maciejewska, doradca strategiczny Good Company, ekspertka Laboratorium Innowacji Dydaktycznych Collegium Civitas, liderka grupy ds. edukacji Rady Sektorowej; Zbigniew Brzeziński, specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, lider grupy ds. rynku pracy Rady Sektorowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, obowiązuje rejestracja na stronie wydarzenia.

Szczegółowe informacje na temat konferencji dostępne są na stronie marcomskillsday2022.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się