Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. Bilety early birds są dostępne do końca lutego!
Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce poświęcona zostanie kompleksowej strategii Omnichannel, która przejawia się w kulturze całej organizacji, odzwierciedla w inwestycjach, wymaga elastyczności finansowej i wydajnych systemów informatycznych.
Zobacz również
– Podczas wydarzenia przyjrzymy się dokładnie wszystkim aspektom strategii omnichannel, nie tylko w kontekście samej sprzedaży, ale też strategii rozwoju organizacji, jako całości. Sesje tematyczne poświęcone największym wyzwaniom wielokanałowej sprzedaży będą szansą na zdobycie cennej wiedzy, a wydarzenia towarzyszące – doskonałym czasem na owocny networking. – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, członek rady programowej Kongresu.
Wydarzenie dedykowane jest dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową. Podczas dwóch, wypełnionych merytoryką dni, goście Kongresu będą mieli okazję wziąć udział w trzech sesjach tematycznych, posłuchać dynamicznych sesji fireside chat z praktykami branży, nawiązać nowe, biznesowe kontakty i zrelaksować się podczas imprez towarzyszących.
Do współpracy merytorycznej zaroszeni zostali wybitni eksperci branży m.in. Norbert Nemmeth, Dyrektor eSklepów HU/PL Tchibo, Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us, Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A i Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie. Bilety w promocyjnych cenach dostępne są tylko do końca lutego. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Dotpay oraz Trusted Shops.
Słuchaj podcastu NowyMarketing