Poznańska „Iglica” w której zaczynało brakować miejsca dla tak dużej rzeszy wystawców, zostanie zamieniona na wnętrza wrocławskiej Hali Stulecia. Nie zmieni się jednak, sprawdzona i doceniona formuła „open space”, która wyróżnia to wydarzenie na tle innych.
Założeniem tej edycji jest wzmocnienie wymiaru edukacyjnego Targów e-Handlu. Korzystając z doświadczenia Fundacji Polak 2.0, która od 2010 roku organizuje spotkania ShopCamp, uczestnicy Targów eHandlu będą mieli okazję wziąć udział w tematycznych warsztatach poświęconych m.in. specjalistycznej wiedzy z zakresu konwersji. Warsztaty “W biznesie” przeznaczone są dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat e-commerce. Wśród ekspertów, którzy przeprowadzą warsztaty: Paweł Ogonowski (Conversion), Eryk Orłowski (Offline.pl), Maciej Budzich (Mediafun), Paweł Sala (FreshMail).
Zobacz również
Targom eHandlu będzie też towarzyszyć Gala przyznania Ekomersów – pierwszych wyróżnień dla najlepszych produktów i usług, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. O tym kto otrzyma Ekomersa zadecydują Internauci. Konkurs odbywa się w kilku etapach. Do 31 sierpnia można zgłaszać swoich kandydatów do nagrody w sześciu kategoriach.
Targi eHandlu odbedą się 24 października 2012 w Hali Stulecia we Wrocławiu. Oficjalna strona internetowa wydarzenia: targiehandlu.pl/.. Informacje na temat Ekomersów: ekomersy.pl/.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing