IKEA ponownie uchyla drzwi do sypialni

IKEA ponownie uchyla drzwi do sypialni
Tym razem w ramach kampanii „IKEA – z nogą w drzwiach”, marka przedstawiła historię pary, która postanowiła zamieszkać razem.
O autorze
0 min czytania 2019-04-03

Kampania marki IKEA opiera się na prawdziwych historiach, anegdotach i spostrzeżeniach z użytkowania sypialni. Do współpracy przy tworzeniu komunikacji zostali zaproszeni polscy stand-uperzy i komicy. Głównym nośnikiem kampanii stały się filmy pokazujące sypialnię bez tabu.

W najnowszym filmie stworzonym w ramach kampanii, widzimy historię młodej pary, która postanowiła zamieszkać razem. Opowiadają o tym, jak radzą sobie z dzieleniem się przestrzenią w szafie Pax.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

IKEA dawała drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Inicjatywa trwała przez cały marzec.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się