Kampania marki IKEA opiera się na prawdziwych historiach, anegdotach i spostrzeżeniach z użytkowania sypialni. Do współpracy przy tworzeniu komunikacji zostali zaproszeni polscy stand-uperzy i komicy. Głównym nośnikiem kampanii stały się filmy pokazujące sypialnię bez tabu.
W najnowszym filmie stworzonym w ramach kampanii, widzimy historię młodej pary, która postanowiła zamieszkać razem. Opowiadają o tym, jak radzą sobie z dzieleniem się przestrzenią w szafie Pax.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA dawała drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Inicjatywa trwała przez cały marzec.