Kampania marki IKEA opiera się na prawdziwych historiach, anegdotach i spostrzeżeniach z użytkowania sypialni. Do współpracy przy tworzeniu komunikacji zostali zaproszeni polscy stand-uperzy i komicy. Głównym nośnikiem kampanii stały się filmy pokazujące sypialnię bez tabu.
W najnowszym filmie stworzonym w ramach kampanii, widzimy historię młodej pary, która postanowiła zamieszkać razem. Opowiadają o tym, jak radzą sobie z dzieleniem się przestrzenią w szafie Pax.
Zobacz również
PS
Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA dawała drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Inicjatywa trwała przez cały marzec.