Ikea Poznań daje kosza odpadom

Pod hasłem „IKEA Poznań daje kosza odpadom!” trwa w Poznaniu kampania, której celem jest edukacja oraz zachęcenie mieszkańców miasta do segregacji odpadów.
O autorze
1 min czytania 2013-06-19

Działania poznańskiego sklepu są próbą wyjścia naprzeciw zmianom, które wejdą w życie 1 lipca, gdy zmieni się system odbierania i wywozu odpadów oraz wprowadzone zostaną wyższe opłaty za ich niesegregowanie.  

W czerwcu w Poznaniu pojawiły się billboardy z hasłem „IKEA Poznań daje kosza odpadom”, będące częścią, trwającej od 3 do 10 czerwca, teasingowej fazy kampanii. Teasing zakończył się konferencją prasową w centrum Starego Rynku, na której odsłonięto kontener, w którym mieści się kuchnia IKEA, do której każdy może wejść i zobaczyć oraz przetestować proponowane przez IKEA funkcjonalne rozwiązania do sortowania odpadów. Poznaniacy dowiedzą się, m.in. jak funkcjonalnie urządzić segregację odpadów w domu, jakie odpady należy segregować i co zrobić z tymi, które są niebezpieczne dla środowiska oraz mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia.

Na profilu sklepu IKEA na Facebooku mieszkańcy Poznania mogą wziąć udział w konkursie, będącym częścią kampanii. Zadaniem uczestników jest przesłanie zdjęcia przedstawiającego ich sposoby segregacji odpadów. Na zwycięzców czekają kosze pomagające w ich jeszcze lepszym sortowaniu. 

Kampanię dla IKEA Poznań przygotowała Abanana Advertising – jednostka kreatywna agencji interaktywnej Eura7. Akcja potrwa do końca czerwca. Abanana Advertising jest odpowiedzialna za przygotowanie linii kreacyjnej kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj