Polacy to niewyspany naród. Z przeprowadzonych przez IKEA badań wynika, że śpimy średnio 6 godzin i 45 minut dziennie. To o 1 godzinę i 10 minut mniej, niż uważamy za pożądane, ale mimo to, należymy do czołówki zadowolonych Europejczyków.
Z okazji przypadającego na 14 marca Międzynarodowego Dnia Snu, IKEA postanowiła przywrócić Polakom radość ze snu. Za pośrednictwem swoich kanałów social media marka zwróciła się do obserwującej ją grupy nocnych marków. W nocy z 13 na 14 marca, między 22:00 a 5:00, IKEA na Instagramie i Facebooku zadała im proste pytanie: „śpicie?”.
Zobacz również
IKEA prowadziła lekki i zabawny dialog ze wszystkimi, którzy odpowiedzieli na zaczepkę.
Klienci, którzy w ramach akcji weszli w interakcję z marką, zostali przekierowani na stronę ikea.pl/dobranoc, na której czekał na nich 25-procentowy rabat na zakup materaca dla wszystkich Klubowiczów IKEA Family do zrealizowania 16 marca.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobną akcję niedawno przeprowadziła IKEA w Kanadzie.
To kolejna kampania IKEA, wspierająca dobry sen Polaków. W ostatnich tygodniach powstała m.in. specjalna kołysanka dla dzieci oraz podcasty o dobrym śnie.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada VML.
źródło: mat. prasowe