W ten sposób mieszkańcy Sztokholmu i turyści mogą cieszyć się promieniami słońca niemal w każdy zakątku miejskiego ruchliwego placu. Dzięki mechanizmowi GPS, kąt nachylenia lustrzanej tafli zmienia się zgodnie z kierunkiem padającego w danej chwili światła słonecznego.
Zobacz również
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
#NMInsights: „Fuel Us, Don’t Fool Us: Advertising. Czy giganci żywności bombardują młodych ludzi na naszych ulicach?” [RAPORT]
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
– Wiemy, jak zatłoczone mogą być miejsca do siedzenia na zewnątrz, gdy wychodzi słońce. Jednocześnie trochę smutno nam w IKEA, gdy meble ogrodowe stoją puste i samotne w cieniu. Aby zapewnić ludziom więcej miejsc do cieszenia się słońcem i zagwarantować wykorzystanie większej liczby mebli ogrodowych, stworzyliśmy tę inicjatywę, która spotkała się z uznaniem zarówno gości, jak i właścicieli kawiarni – tłumaczy Jonas Westberg, lider komunikacji marketingowej w IKEA Szwecja.
Szwedzka „słoneczna kampania” rozpoczęła się w Sztokholmie, jednak już niebawem lustro zostanie przetransportowane do kolejnych miast.
Za kampanię odpowiedzialne są agencja Åkestam Holst NoA oraz Havelle & Ocean Outdoor.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.