Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji

IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji
Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.
O autorze
1 min czytania 2024-06-27

W ten sposób mieszkańcy Sztokholmu i turyści mogą cieszyć się promieniami słońca niemal w każdy zakątku miejskiego ruchliwego placu. Dzięki mechanizmowi GPS, kąt nachylenia lustrzanej tafli zmienia się zgodnie z kierunkiem padającego w danej chwili światła słonecznego.

– Wiemy, jak zatłoczone mogą być miejsca do siedzenia na zewnątrz, gdy wychodzi słońce. Jednocześnie trochę smutno nam w IKEA, gdy meble ogrodowe stoją puste i samotne w cieniu. Aby zapewnić ludziom więcej miejsc do cieszenia się słońcem i zagwarantować wykorzystanie większej liczby mebli ogrodowych, stworzyliśmy tę inicjatywę, która spotkała się z uznaniem zarówno gości, jak i właścicieli kawiarni – tłumaczy Jonas Westberg, lider komunikacji marketingowej w IKEA Szwecja.

Szwedzka „słoneczna kampania” rozpoczęła się w Sztokholmie, jednak już niebawem lustro zostanie przetransportowane do kolejnych miast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiedzialne są agencja Åkestam Holst NoA oraz Havelle & Ocean Outdoor.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo

Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się