Na nowym stanowisku Ilona Rutkowska zarządza działem komunikacji konsumenckiej, który obecnie prowadzi działania dla takich marek jak m.in. Quick-Step, POLOmarket czy Ghelamco Hotel (właściciel hotelu Crowne Plaza, restauracji Nova Wola i skybaru The Roof). W zakres jej obowiązków wchodzi przygotowanie i realizacja kompleksowych strategii komunikacyjnych dla klientów z sektorów FMCG, HoReCa, Retail i Beauty, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz nadzór nad projektami realizowanymi przez zespół. Ponadto zarządza budżetem i przychodami działu, aktywnie uczestniczy w procesach przetargowych agencji, wspiera działania new business, prowadzi zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia PR. Dodatkowo koordynuje różnorodne projekty realizowane przez agencje grupy marketingowej Good One.
Ilona Rutkowska jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes 2023 w kategorii PR, której partnerem był Samsung, a współtworzone przez nią projekty zostały nagrodzone w najważniejszych konkursach branżowych – Złote Spinacze i PR Wings.
Posiada 7-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała pracując dla polskich i globalnych marek. Z Good One PR związana jest od maja 2018 roku. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła kierunek e-biznes ze specjalizacją marketing internetowy.