Ilona Rutkowska odpowiada za przygotowywanie i realizację kompleksowych strategii komunikacyjnych dla polskich i zagranicznych marek. Specjalizuje się w działaniach z obszaru: media relations, eventów, influencer marketingu, koncepcji kreatywnych oraz doradztwa kryzysowego. Na stanowisku account managera będzie kierować pracą warszawskiego zespołu odpowiedzialnego za działania PR dla sieci POLOmarket, marki Lajuu by Weronika Rosati, firmy Glosel (marki Tania Książka oraz Bee.pl), a także na rzecz Manufaktury Czekolady Chocolate Story i CSC Global Education.
Ilona Rutkowska będzie także wspierać dział New Business agencji w procesach przetargowych oraz prowadzić wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała wcześniej pracując dla takich marek, jak m.in. Julius Meinl, Hulakula, Grupa SLOW czy Baltona Duty Free. Z agencją Good One PR związana od 2018 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywała w BEST PR, prowadząc projekty PR i social media dla marek z branży nieruchomości, handlu, mody i urody, a także w iDid Inoffice&Cowork, gdzie odpowiadała m.in. za obszar social mediów i marketingu.
Zobacz również
Ilona Rutkowska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła kierunek e-biznes ze specjalizacją marketing internetowy.
Karolina Kapusta pracę we wrocławskim oddziale agencji Good One PR rozpoczęła w październiku 2020 r. W strukturze firmy poprzednio obejmowała stanowisko junior account executive’a w zespole kierowanym przez Martynę Dziopak. Na nowym stanowisku będzie kontynuować działania z zakresu brand&corporate PR, influencer marketingu i personal brandingu dla obecnych klientów, do których należą Coccodrillo, Novakid i BookEdit.
Karierę w branży zaczynała w dziale komunikacji i PR firmy Orsay. Wcześniej wielokrotnie pracowała w biurze prasowym festiwalu MFF Nowe Horyzonty, była producentką sesji fotograficznych podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych oraz zdobywała pierwsze doświadczenie zawodowe w wydawnictwie Biuro Literackie. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing