To kolejny sukces polskiej artystki – w ubiegłym roku Anna Glik stworzyła serię nietypowych kolaży na zlecenie domu mody Hermès, a teraz ilustratorka Karolina Pawelczyk została doceniona przez zespół kreatywny marki Marc Jacobs Fragrances i w ramach współpracy przygotowała barwne ilustracje promujące nowy zapach brandu – Daisy Daze.
Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną – wskazówki, które team marki przekazał rysowniczce dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020.
Zobacz również
Pierwsza ilustracja została opublikowana już w mediach społecznościowych marki.
Marc Jacobs stale przemyca w swoich kampaniach elementy sztuki współczesnej. To już druga odsłona współpracy z polską ilustratorką – wiosną 2019 roku Karolina Pawelczyk stworzyła serię pięciu ilustracji z okazji promocji zapachu Daisy Sunshine.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Frida Kahlo w dżinsowej kurtce pozuje w lesie, Mona Lisa i Van Gogh w hipsterskich ciuchach i z deskorolkami w rękach, czy „Dziewczyna z perłą” na tle krajobrazu Porto – w ten sposób słynne ikony kultury i sztuki zostały przeobrażone w instagramerów.
PS2
Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.
PS3
Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.