Pod koniec ubiegłego roku w przestrzeni publicznej miasta Gdynia pojawiły się 3 nowe realizacje artystyczne stowarzyszenia Traffic Design – dwa neony oraz ilustracyjny szyld przedszkola.
Pierwszy neon, który rozświetla przejście pod budynkami bibliotek przy ul. Biskupa Dominika na Wzgórzu Świętego Maksymiliana, został zaprojektowany przez studio Full Metal Jacket i jest jedną z instalacji artystycznych, które zostały przygotowane na Biennale Dizajnu i Sztuki Miejskiej 2020. Wkrótce dołączą do nich jeszcze dwie rzeźby i seria artystycznych obiektów uniemożliwiających parkowanie na terenach zielonych.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolejne realizacje Traffic Design to neon umieszczony w bramie przy ulicy Armii Krajowej oraz nowy szyld ilustracyjny wykonany w technice metaloplastyki na fasadzie Przedszkola nr 16. Obydwa projekty powstały w ramach długoterminowego projektu tworzenia dizajnu w przestrzeni publicznej realizowanego wraz z Miastem Gdynia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Traffic Design zachęca także do oglądania gdyńskich murali i sztuki w przestrzeni publicznej w zimowej aurze, dzięki której prace mogą wybrzmieć w zupełnie nowy sposób.
PS
To kolejna ciekawa realizacja Stowarzyszenia Traffic Design. Tym razem artyści postanowili podnieść na duchu mieszkańców Gdyni i umieścili na elewacji szpitala św. Wincentego a Paulo neon z hasłem „Zdrowia przede wszystkim”.
PS2
Mieszkańcy miasta to nie tylko ludzie, ale także zwierzęta, zarówno te domowe, jak i dzikie. To właśnie wróble, mazurki i sikorki zamieszkają w nowo wybudowanym przez Traffic Design osiedlu dla skrzydlatej społeczności lokalnej.
PS3
Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
PS4
Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach re:designu grupy Traffic Design, elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów.