Główną ideą, jaka przyświecała tworzeniu projektu strony Orange Finanse był łatwy dostęp do informacji oraz zrozumiałe i przejrzyste zaprezentowanie produktów i usług bankowych. Zgodnie z założeniami, użytkownik ma łatwo nawigować pomiędzy poszczególnymi elementami oferty, jednocześnie otrzymując informację o jej najważniejszych benefitach.
Łódzka agencja interaktywna IMAGINE od wielu lat współpracuje zarówno z Orange, jak i mBankiem. Wspólne przedsięwzięcie firm – Orange Finanse to dla IMAGINE wyjątkowa okazja do połączenia i zastosowania w praktyce bogatej wiedzy na temat działalności biznesowej marketerów z najnowszymi trendami w projektowaniu graficznym serwisów internetowych.
Zobacz również
– Stworzenie strony informacyjnej Orange Finanse to jeden z ważniejszych, o ile nie najważniejszy projekt IMAGINE w tym roku. Sporo czasu poświęciliśmy na opracowanie odpowiedniego przepływu informacji w serwisie, aby był on jak najbardziej intuicyjny dla użytkownika. Wieloletnia współpraca z Orange i mBankiem, a także wiedza o trendach w budowaniu serwisów internetowych bardzo pomogły i ułatwiły nam wykonanie zadania. Efekt końcowy jest naprawdę dobry, potwierdzają to opinie pierwszych klientów nowego banku – podsumowuje Filip Iwański, właściciel agencji IMAGINE.