IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego pickupa L200 w digitalu i prasie

Zadaniem agencji IMAGINE było przygotowanie landing page’a i formatów bannerowych do kampanii digital oraz layoutów na potrzeby kampanii prasowej. Kampania potrwa do końca roku (lub do wyczerpania zapasów).
O autorze
0 min czytania 2015-12-18

Kampania promująca nowego pickupa Mitsubishi w edycji limitowanej właśnie wystartowała. Potrwa do końca roku, lub do wyczerpania zapasów. Główne hasło akcji brzmi: „L200 Premiere Edition. Po prostu najlepszy pickup na rynku”.

Akcja kierowana jest m.in. do grup specjalistów pracujących w trudnym terenie. Kampanię w internecie oraz materiały reklamowe na potrzeby kampanii prasowej przygotowała agencja IMAGINE.

Mitsubishi L200 Premiere Edition to limitowana edycja flagowego pickupa Mitsubishi. W ramach akcji promującej samochód IMAGINE przygotowało specjalny Landing Page, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi nowego modelu w wersji premierowej (m.in. widok 360 stopni), jego wyposażeniem i parametrami. Na stronie przygotowano także formularz rezerwacyjny, dzięki któremu klienci mogą składać wstępne rezerwacje na samochód.

Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing