W ramach akcji bank przygotował także specjalną ofertę kredytów bezkosztowych na zakup fotelika.
Na potrzeby tej skierowanej do rodziców kampanii agencja IMAGINE przygotowała specjalny landing page pod adresem. Na stronie w formie filmów instruktażowych prezentowanych jest pięć zasad mówiących o tym, jak prawidłowo dbać o bezpieczeństwo dziecka w samochodzie oraz jak kupić odpowiedni fotelik. Porady dotyczą: doboru fotelika do wagi, wzrostu i wieku dziecka, potrzeby przymierzenia fotelika do swojego samochodu, zmiany fotelika na większy i wybrania na to odpowiedniego momentu, ewentualnego kupna fotelika używanego oraz wyższości fotelika nad podstawką. Zasady przygotował i prezentuje je w materiałach instruktażowych Paweł Kurpiewski, ekspert ds. bezpieczeństwa dzieci w samochodach i biomechanik zderzeń. Partnerem merytorycznym akcji jest serwis fotelik.info.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
IMAGINE była odpowiedzialna również za przygotowanie digitalowych materiałów (grafik i bannerów) towarzyszących kampanii. Współpraca agencji i Klienta przy akcji odbywa się w ramach stałej współpracy.
Akcję wspiera kampania telewizyjna (m.in. w takich stacjach telewizyjnych jak TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne) i internetowa, w ramach której ukazują się m.in.: artykuły w serwisach Pudelek, Jastrząb Post, serwisach parentingowych (babyboom.pl, MjakMama24.pl, mamadu.pl) i serwisach motoryzacyjnych (autocentrum.pl, superauto24.pl), bannery na portalach WP i serwisach należących do Agory, reklamy na YouTube oraz ogłoszenia na OLX.
Główne hasło kampanii, która potrwa do końca września, brzmi „Superfotelik chroni na bank”.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing